0  |  1

گردهمایی مدیران استارتاپ‌های میلیاردی در شب یلدا

گردهمایی مدیران استارتاپ‌های میلیاردی در شب یلدا

شب یلدای امسال برای مدیران میلیاردی استارتاپی کشور که بازیگران جدی و جدید عرصه اقتصاد آینده کشور هستند شب ویژه ای بود.
بنیانگذاران استارت آپ‌های بزرگ و کوچک، مدیران صندوق‌های خطر‌پذیر، شتاب‌دهنده‌ها، فضا‌های اشتراکی، برگزار‌کنندگان ایونت‌ها و کلاس‌های آموزشی، چهره‌های مطرح فضای مجازی، همچنین حضورمدیران و کارشناسان ریاست جمهوری، قوه قضاییه، پلیس فتا، نهادهای نظامی و انتظامی... ازطرفی شرکت مدیران یا کارشناسان ارشد سرمایه‌گذاران سنتی، بانک‌ها‌، هلدینگ‌های بزرگ مالی، اتحادیه‌ها و رسانه‌های سنتی و... از جمله کسانی بودند که در این جمع شاخص حضور داشتند. این حضور فعال و پرشور آینده اقتصادی نوینی برای کشور نوید می دهد اقتصادی که مبتنی بر ایده های نو، فکر و اندیشه جوانان این سرزمین خواهد بود.
زیست بوم جدید نوآوری و کسب و کارهای نو مفاهیم نوینی هستند که به کمک توسعه استارتاپ ها و کسب و کارهای دیجیتالی ممکن می شود. «استارتاپ» چند سالی می شود که در ایران نیز رونق پیدا کرده است. برگزاری رویداد های مختلف و گردهمایی های متعدد در طول سال های گذشته کمک کرده تا همزمان با دیگر کشور ها، کاربران ایرانی نیز در تب و تاب راه اندازی استارت آپ قرار بگیرند.
برگزاری شب یلدایی با رنگ و بوی استارتاپی یکی از تجارب جدید و ارزنده ای است که ماه های پایانی سال 96 اتفاق افتاد. این رویداد، نویدبخش روزهای خوب و امیدبخش برای کسب و کارهای مبتنی بر فناوری و نوآوری در کشور است.
حضور حداکثری مدیران جوان میلیاردی که چند سالی است اقتصاد سنتی کشور را به چالش کشیده اند و از اقتصادی سخن به میان می آورند که با خود مفاهیم جدیدی به ارمغان آورده است، می تواند راهکاری برای رفع مشکلات موجود در این حوزه و توسعه این نوع کسب و کارها در کشور باشد. چنین گردهمایی هایی می تواند جوانان مستعد و برتر کشور را امیدوار به اتفاقات خوب و موثر در آینده اقتصادی کشور کند، اتفاقی که تاکنون توانسته تعداد قابل توجهی از جوانان مستعد را به بازگشت به ایران ترغیب کند.
باشد که بلندترین شب سال نویدبخش عمری طولانی و بلند برای اقتصاد دانش بنیان، زیست بوم نوآوری و کسب و کارهای نوین دیجیتالی در کشور باشد و هر روز شاهد حضور پررنگ جوانان با انگیزه و دارای ایده های نو در اقتصاد کشور باشیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com