0  |  0

در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود: کارگاه کار تیمی (Team Work Workshop)

در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود: کارگاه کار تیمی (Team Work Workshop)

کارگاه «کار تیمی» روز پنج‌‌شنبه ۷ دی‌ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.
درباره رویداد:
هرروز بین ما صحبت میشه که ما ایرانی‌ها کار تیمی بلد نیستیم!ما خیلی خودخواه هستیم!اگر تیم باب میل ما نباشه یا جای افراد دیگه توی اون تیم هست یا جای ما! چرا من توی تیم همه زحمت‌ها رو باید بکشم ولی بقیه نفعش رو ببرن! اگر من از تیم خارج بشم تیم از هم میپاشه! و...
تا حالا با خودتون فکر کردین چقدر دیگران دوست دارند با ما در یک تیم کاری مشغول به کار بشن؟! آیا از دست ما فراری هستند یا لحظه‌شماری میکنن تا یک پروژه مشترک کاری با ما داشته باشن؟! ما چقدر برای اینکه بتونیم به تیم خودمون کمک کنیم روی خودمون کار کردیم و سعی بر تغییر و یادگیری داشتیم؟ تیم کاری ما چقدر از خود ما برامون مهم‌تر هست؟ ما می‌خوایم در این کارگاه باهم تمرین کنیم چطور یک تیم کاری خوب بسازیم و یک کار تیمی خوب انجام بدیم تا هم ما برنده باشیم هم تیم ما و هم سازمان ما که تشکیل‌شده از تیم‌های مختلف.ما می‌خوایم باهم تمرین کنیم انعطاف‌پذیر بودن، شخصیت کار تیمی، ازخودگذشتگی، قابل‌اتکا بودن، ارتباط درست برقرار کردن در تیم، هدفمندی و نظم کاری، تعهد تیمی، مسئولیت‌پذیری و هر آنچه شما میتونید با دوستان و همکاران خودتون که تمایل دارین یک کار تیمی موفق داشته باشین اما هنوز مرز دوستی و همکاری رو نتونستین برای خودتون شفاف کنید. توی این کارگاه شرکت کنید تا از فردا یک کار تیمی منسجم و هدفمند رو تجربه کنید.
دانش و مهارت‌هایی که می‌آموزید:
شخصیت شناسی اصلاح و بهبود خود
همکاری و مشارکت
ارتقا دادن دیگران
ارتباطات و رابطه‌مندی
آگاهی از وظیفه و مسئولیت‌پذیری
پیگیری و سخت‌کوشی
ارتقا دادن دیگران
منضبط بودن
راه‌حل گرایی
نگرش مثبت

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فاوا
مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
 
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com