0  |  0

در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود: نخستین جشنواره تجلیل از مدیران و کارآفرینان برتر ایرانی

در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود: نخستین جشنواره تجلیل از مدیران و کارآفرینان برتر ایرانی

نخستین جشنواره تجلیل از مدیران و کارآفرینان برتر ایرانی روز چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود.
درباره رویداد:
کارآفرینی در کشور نیازمند فرهنگ‌سازی قوی است که در این زمینه یکی از مسائل برای ترویج کارآفرینی معرفی کارآفرینان و الگو قرار دادن آنان می‌باشد. ازجمله ابزارهای مؤثر در فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ کار برپایی جشنواره‌های کارآفرینی است که خوشبختانه برگزاری آن می‌تواند اثرات مثبتی در زمینه شکل‌گیری فرهنگ کارآفرینی داشته باشد. لذا با عنایت به نقش پراهمیت کارآفرینی در پیشبرد برنامه‌های مختلف توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور و در راستای بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت اتخاذ رویکرد مدیریت جهادی در همه عرصه‌ها و تأکیدات راهبردی رئیس محترم جمهور در این خصوص و با توجه به سیاست‌های عظیم دولت محترم مبنی بر اهمیت جایگاه مدیریت و بهبود فضای کسب‌وکار، باافتخار در نظر است به‌منظور تجلیل از مدیران و کارآفرینان برتر کشور، پس از انجام ممیزی و احراز صلاحیت، با همکاری، مشارکت و حمایت دانشگاه‌ها، سازمان‌ها، نهادها، انجمن‌ها، شرکت‌ها و مراکز معتبر علمی و تخصصی، نخستین جشنواره تجلیل از مدیران و کارآفرینان برتر ایرانی به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین رویداد در نوع خود برگزار گردد. ازاین‌رو، کلیه صنایع فعال در ایران، کلیه صاحبان مشاغل و بنگاه‌های کسب‌وکار، کارآفرینان، مخترعین، افراد حقیقی و حقوقی که با اجرای ایده‌های اقتصادی خود، ارزش‌های اقتصادی قابل‌توجهی در کشور ایجاد نموده‌اند، مورد رصد قرار خواهند گرفت. در این جشنواره ضمن معرفی و تجلیل از مدیران و کارآفرینان برتر عرصه کار و تولید، سعی می‌گردد فرهنگ و نگرشی در جامعه ایجاد شود تا بیش‌ازپیش این نام‌آوران به‌عنوان الگوهای شایسته کار و تولید به جامعه جوان و جویای کار کشور معرفی شوند. شاید از طریق برگزاری جشنواره این‌چنینی نتوان همه مدیران و کارآفرینان برتر کشور را شناسایی و معرفی نمود و چه‌بسا بسیاری از این مدیران و کارآفرینان گمنام هستند ولی تجلیل از همین تعداد مدیران و کارآفرین برتر، کوششی در راستای معرفی این قشر فعال و مؤثر در کشور و اشاعه فرهنگ کارآفرینی خواهد بود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فاوا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com