0  |  0

دولت بذر طرح‌های اشتغالزا در سیستان و بلوچستان را پاشید

دولت بذر طرح‌های اشتغالزا در سیستان و بلوچستان را پاشید

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، علی‌اوسط هاشمی در مراسم کلنگ‌زنی‌ پروژه آب نیروی مجتمع پتروشیمی و مجتمع فولاد مکران چابهار گفت: در سیستان و بلوچستان مشاغل آسیب‌زا در عرصه‌های مختلف قاچاق فراوان است و با کلنگ‌زنی این واحدهای بزرگ زمینه اشتغال مفید و پایدار فراهم شده و حق انسانی ادا می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: امروز در سخت‌ترین شرایط، بذر طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ مانند راه‌آهن، پتروشیمی و فولاد را که اشتغال‌زایی آن‌ها از هم‌اکنون آغاز شده را دولت تدبیر و امید پاشیده است.وی با بیان اینکه هر حرکتی در مسیر توسعه و کارآفرینی نجات یک انسان در معرض آسیب است، بیان کرد: امروز ظرفیت علمی و دانشگاهی استان آماده همکاری و هم‌سویی با سرمایه‌گذاران است.

دبیر شورای مناطق آزاد و مشاور ارشد رئیس‌جمهور نیز در این مراسم اظهار کرد: برای توسعه سواحل مکران، تلاش‌ها آغاز شده است و در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه سواحل مکران همه مسئولان عزم خود را جزم کرده‌اند.

وی با بیان اینکه استقرار یگان‌های مختلف نیروی دریایی ارتش که پشتیبان سایر اقدامات است، در سواحل مکران در حال انجام است.علی‌اکبر ترکان ضمن قدردانی از وزیر نفت، صنعت و معدن و تجارت و وزیر دفاع بیان کرد: منطقه آزاد نیز برای توسعه سواحل مکران اراده محکم دارد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com