0  |  0

به همت بنیاد نخبگان استان تهران برگزار می‌شود: کارگاه و استارت‌آپ کارآفرینی

به همت بنیاد نخبگان استان تهران برگزار می‌شود: کارگاه و استارت‌آپ کارآفرینی

نشست مشترک رئیس بنیاد نخبگان استان تهران و دبیر ستاد فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی‌و‌فناوری ریاست‌جمهوری با هدف افزایش تعاملات دوجانبه برگزار شد.
در این نشست، سید محمدحسین سجادی‌نیری؛ دبیر ستاد فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی‌و‌فناوری ریاست‌جمهوری به محورهای برنامه‌های این ستاد اشاره کرد و گفت: توجه به صنایع و اقتصاد خلاق و نوآور و ایجاد کارگروه ارزیابی شرکت‌های مرتبط و همچنین حمایت از آنها به صورت آزمایشی، از مهمترین اقدامات این ستاد است.
وی بسترسازی برای شناسایی و توسعۀ زمینۀ فعالیت شرکت‌های صنایع خلاق به کمک صندوق‌های خطرپذیر سرمایه‌گذاری (مؤسسه دانش‌بنیان برکت) و امکان ایجاد ثروت، رفاه و منابع انسانی متخصص در حوزۀ صنایع و اقتصاد اخلاق را از دیگر فعالیت‌های ستاد فناوری‌های نرم و هویت‌ساز برشمرد.
در ادامه، علیرضا زراسوندی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان تهران، ضمن اشاره به ضرورت ایجاد هم‌افزایی بین‌دستگاهی، مهمترین برنامه‌ها و فعالیت‌های این بنیاد را تشریح کرد.
وی با اشاره به تراکم 80 درصدذی اجتماع نخبگانی در استان تهران، افزود: ایجاد کارگروه‌ها و نشست‌های نخبگانی در محورهای مختلف با توجه به نیازهای امروز کشور و فراهم‌سازی بستر لازم برای عملیاتی‌شدن تفکر نخبگانی خاصه در حوزه‌های کارآفرینی و توانمندسازی برای ایجاد کسب‌وکار نوپا، از مهمترین رویکردهای بنیاد نخبگان استان تهران است.
لازم به ذکر است، در این جلسه، موضوع برنامه‌ریزی برای برگزاری اولین کارگاه آشنایی مستعدان‌برتر با ستاد توسعۀ فناوری‌های نرم و هویت‌ساز و همچنین نقش و جایگاه نخبگان در صنعت گردشگری و صنایع‌دستی مصوب شد. همچنین مقرر شد اولین استارت‌آپ نخبگان در حوزۀ صنایع خلاق، با همکاری بنیاد نخبگان استان تهران، ستاد توسعۀ فناوری‌های نرم و هویت‌ساز و بخش‌خصوصی تشکیل شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com