0  |  0

فراخوان ارائه ایده‌های کسب‌وکار فناورانه روستایی با محوریت مبل و منبت

فراخوان ارائه ایده‌های کسب‌وکار فناورانه روستایی با محوریت مبل و منبت

پارک علم و فناوری استان همدان، با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی برای ایده‌های کسب‌وکار فناورانه روستایی با محوریت مبل و منبت فراخوان ارائه نموده است.
اهداف این فراخوان پذیرش ایده‌های منتخب در پارک علم و فناوری استان همدان و حمایت از اجرای آنها، ایجاد اشتغال پایدار در روستاها، توسعه روستایی در راستای برنامه ششم توسعه، بهره‌گیری از فناوری‌های متناسب قابل اجرا در روستاها، بازگشت دانش‌آموختگان و نخبگان روستایی به روستاها و جلوگیری از مهاجرت آنها است.
محورهای ایده‌های ارائه شده باید شامل تأمین، فرآوری و بهره‌برداری چوب؛ برندسازی؛ نوآوری در طراحی؛ بازاریابی و صادرات؛ سایز موارد مرتبط با مبل و منبت باشد.
ایده‌هایی که ارائه می‌شوند باید جدید باشند و قابلیت اجرا و فروش در بازار را داشته باشند. نتایج حاصل از اجرای ایده نیز باید منجر به ایجاد اشتغال روستایی شود. ایده‌های دارای نمونه اولیه اولویت پذیرش دارند. گروه‌هایی که اعضای آن از میان دانشجویان، دانش‌آموختگان و اعضای هیات علمی باشند دارای اولویت پذیرش هستند. ایده‌هایی که توسط یک واحد تعاونی یا شرکت خصوصی ارائه شوند دارای اولویت پذیرش خواهند بود.
علاقه‌مندان ارائه ایده‌های کسب‌وکار فناورانه روستایی با محوریت مبل و منبت که با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و توسط پارک علم و فناوری همدان ارائه شده است، تا اول بهمن ماه 96 برای ارایه ایده های خود مهلت دارند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com