0  |  0

به همت بنیاد نخبگان اصفهان برگزار می‌شود: رویداد کارآفرینی «همنت سالمندی»

به همت بنیاد نخبگان اصفهان برگزار می‌شود: رویداد کارآفرینی «همنت سالمندی»

دوره‌های آموزشی طرح توانا و رویداد کارآفرینی همنت سالمندی با هدف آشنایی با راه‌های ایجاد کسب‌و‌کارهای نوآورانه با روش تفکر طراحی به همت بنیاد نخبگان استان اصفهان برگزار می‌شود.
حضور در شش کارگاه مقدماتی، انتخاب موضوع و تشکیل تیم براساس آن و در صورت موفقیت، امکان استقرار در مرکز نوآوری دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان و بهره‌مندی از امکانات آن، از مهمترین برنامه‌های این همنت است.
طرح توانا مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی کاربردی است که جهت ارتقای توانمندی‌های کارآفرینانه دانشجویان و آشنایی با فضای کسب‌و‌کار و ملزومات آن طراحی شده است. این بسته آموزشی شامل ۶ عنوان دوره آموزشی در قالب ۵۰ ساعت آموزش برای هر نفر است و در آن مباحثی همچون ایجاد انگیزه برای کارآفرینی مدل کسب‌و‌کار، نوشتن طرح کسب و کار، روشهای بازاریابی، اصول و فنون مذاکره، پایش محیط کسب‌و‌کار و چالش‌های آن در ایران و روش‌های تأمین‌مالی به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.
بسته آموزشی توانا با توجه به تجربه مرکز کارآفرینی شریف و متناسب با مهمترین نیازهای دانشجویان طراحی شده و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی‌و‌فناوری، به عنوان آمادگی برای حضور در رویداد کارآفرینی همنت سالمندی اجرا می‌شود.
لازم به ذکر است، رویداد کارآفرینی همنت سالمندی، 28 الی 30 بهمن در اصفهان برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این رویداد به سامانۀ isfahan.bmn.ir مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com