1  |  0

به همت بنیاد نخبگان فارس برگزار می‌شود: کارگاه روش‌های استاندارد داوری اختراعات و نوآوری‌ها

به همت بنیاد نخبگان فارس برگزار می‌شود: کارگاه روش‌های استاندارد داوری اختراعات و نوآوری‌ها

در راستای افزایش مهارت و توانایی مخترعان و مستعدان‌برتر، دو کارگاه «روش‌های استاندارد داوری اختراعات و نوآوری‌ها» و «مالکیت فکری» با حضور رئیس ادارۀ ثبت اختراعات ایران، به همت بنیاد نخبگان استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.
کارگاه «روش‌های استاندارد داوری اختراعات و نوآوری‌ها» ویژۀ اساتید دانشگاهی و با محوریت داوری اختراع، طبقه‌بندی بین‌المللی اختراع، محدودیت‌های بهره‌برداری اختراع، شرایط ثبت اختراع، چگونگی تهیۀ گزارش اختراع و نحوۀ جست‌وجوی اختراع در بانک‌های اطلاعاتی، بیستم دی‌ماه برگزار خواهد شد.
کارگاه «مالکیت فکری» نیز با محورهای آشنایی کلیّت مالکیت فکری و مقتضیات آن، تعریف اختراع و شرایط ماهوی و استثنائات آن، قوانین حاکم بر اختراع، اختراعات مشترک، مجوزهای اجباری، حقوق ناشی از گواهی‌نامه اختراع، اقسام اظهارنامه اختراع و نحوۀ جست‌وجوی اختراع در بانک‌های اطلاعاتی، بیست‌ویکم دی‌ماه برگزار می‌شود.
متقاضیان می‌توانند برای حضور در این دو کارگاه به سامانۀ بنیاد نخبگان استان فارس به نشانی fars.bmn.ir مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com