0  |  4

خلاقیت استارت‌آپ فرانسوی: «کفش هوشمند» زمین خوردن صاحبش را خبر می‌دهد

خلاقیت استارت‌آپ فرانسوی: «کفش هوشمند» زمین خوردن صاحبش را خبر می‌دهد

در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی ۲۰۱۸ از کفش های هوشمندی رونمایی شد که هنگام زمین خوردن کاربر پیام هشدار می فرستد.
یک استارت آپ فرانسوی به نام E-Vone کفش‌های هوشمند مذکور را ساخته است. این کفش‌ها مجهز به سیستمی است که در صورت زمین خوردن کاربر این رویداد را به افراد خانواده، دوستان یا پزشکان اطلاع رسانی می کند.
E-Voneاین کفش را برای سالمندان، کارگران ساختمانی، کوهنوردان یا هر فرد نیازمند کمک دیگران برای راه رفتن، ساخته است.
داخل این کفش ها چندحسگر مختلف مانندGPS، سرعت‌سنج، ژیروسکوپ و سیستم فشاری قرار دارد. هنگامی‌که کاربر کفش را می‌پوشد، حسگرها فعال می‌شوند. جالب آنکه نیازی نیست این گجت با موبایل همخوان شود زیرا کفش تمام اطلاعات را با کمک تراشه GSM، GPS و آنتن های LoRa پردازش و خبر افتادن کاربر را همراه موقعیت دقیق مکانی ارسال می کند.
این کفش تا ۶ ماه دیگر به طور تجاری عرضه می شود و بین ۱۰۰تا ۱۵۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. همچنین ماهانه ۲۰ دلار هزینه برای فعال کردن خدمت پیام هشدار دریافت می شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com