0  |  1

لقب ثروتمندترین مرد جهان برای «جف بزوس» مدیر آمازون

لقب ثروتمندترین مرد جهان برای «جف بزوس» مدیر آمازون

جف بزوس مدیر خرده فروشی آمازون، ثروتمندترین مرد جهان لقب گرفته است.
طی روزهای اخیر بهای سهام او در شرکت آمازون به بیشترین میزان رسید و به این ترتیب ارزش خالص ثروت او بالغ بر ۱۰۵.۱ میلیارد دلار شد.
در ۱۲ ماه گذشته ارزش سهام آمازون حدود ۵۷ درصد رشد کرد. از سوی دیگر تا این نقطه از سال جدید میلادی نیز ارزش سهام این خرده فروشی آنلاین ۶.۶ درصد دیگر نیز رشد کرده است.
این درحالی است که ارزش ثروت بیل گیتس مالک مایکروسافت در آوریل ۱۹۹۹ میلادی ۱۰۰ میلیارد دلار تخمین زده شده بود. البته مقدار کل ثروت گیتس هفته گذشته حدود ۹۳ میلیارد دلار بود.
البته گیتس در صورتی که صدها میلیون دلار از سهام مایکروسافت و میلیارد دلار پول نقد را به خیریه ها اعطا نکرده بود، ثروت او از مرز ۱۵۰ میلیارد دلار می گذشت.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com