0  |  0

دومین جشنواره «ایده‌ها و طرح‌های نوین آموزش‌و‌پرورش استثنایی» برگزار می‌شود

دومین جشنواره «ایده‌ها و طرح‌های نوین آموزش‌و‌پرورش استثنایی» برگزار می‌شود

معلمان به واسطه تعاملات روزمره خود با دانش‌آموزان و تراوشات فکری و بارش‌های ذهنی خود در محیط و فضای آموزشی کلاس و مدرسه، تبعاً دارای ذهن فعال، خلاق و نوآور هستند و در زمینه بهبود وضعیت آموزش و ارتقای سطح بهره‌وری بعضاً دارای ایده‌های متعدد، متنوع و بزرگی هستند.
در راستای استفاده از این ایده‌ها که خود مانع از انباشتگی ذهنی و فراموشی خواهد شد، دومین جشنواره ایده‌ها و طرح‌های نوین «آموزش‌و‌پرورش استثنایی» با همکاری بنیاد نخبگان استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد و اداره آموزش‌و‌پرورش استثنایی استان برگزار می‌شود.
امروزه بستر‌سازی در راستای جذب انواع ایده‌ها و جلب مشارکت معلمان خلاق، ایده‌پرداز و با انگیزه، خود گامی مهم در مسیر توسعه آموزش است که موجب ایجاد احساس تعلق و مسئولیت در نظام تعلیم‌و‌تربیت کشور است.
طراحی و تدوین یک نظام مشخص و معین جهت جلب ایده‌های معلمان و دانش آموزان استنثنایی استان، برنامه‌ریزی به منظور جلب مشارکت معلمان و دانش‌آموزان استثنایی جهت ایده‌پردازی در زمینه‌های مورد نیاز آموزش‌وپرورش استثنایی، زمینه‌سازی جهت طراحی و هدایت تیم‌های ایده‌پردازی تخصصی توسط معلمان مستعد و علاقه‌مند، از مهمترین اهداف جشنواره ملی ایده‌ها و طرح‌های نوین آموزش‌و‌پرورش استثنایی است.
ارتقای بهره‌وری، بهره‌برداری از پتانسیل بالای معلمان و دانش‌آموزان و اجرای افکار خلاقانه، ارتقای کیفی خدمات آموزشی و پرورشی، تبادل دغدغه‌ها و دیدگاه‌ها با مدیران آموزش‌و‌پرورش و ارتقای اثربخشی فعالیت تعلیم‌و‌تربیت دانش‌آموزان استثنایی، ارتقاء سرمایۀ اجتماعی، افزایش حس تعلق به شغل و حرفۀ آموزشی و شکوفایی و پرورش استعدادها، دستاوردهایی است که این جشنواره می‌تواند به همراه داشته باشد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com