0  |  0

بازدید معاون علمی رئیس جمهور از مرکز کارآفرینی پیام نور

بازدید معاون علمی رئیس جمهور از مرکز کارآفرینی پیام نور

دکتر ستاری در ابتدای حضور در دانشگاه پیام نور از نمایشگاه دائمی دستاوردهای علمی و پژوهش دانشگاه پیام نور بازدید و در جریان بخشی از فعالیت های پژوهشی و نوآورانه اعضای علمی و دانشجویان این دانشگاه قرار گرفت.
دکتر ستاری سپس در جمع مسئولین و اعضای علمی این دانشگاه حضور یافت و قول داد تا در همه استان ها، دانشگاه پیام نور را در جهت تبدیل شدن به دانشگاه کارآفرین حمایت کامل کند.
دکتر ستاری همچنین در ابتدای سخنان خود تاکید کرد، با توجه به شناختی که از مدیریت دکتر زمانی در پژوهشگاه ملی ژنتیک دارم، یقین دارم دانشگاه پیام نور نیز متحول خواهد شد
ریاست عالی دانشگاه پیام نور نیز در این جلسه گفت: دانشگاه پیام نور با در اختیار داشتن ۴ هزار عضو هیئت علمی در ۵۰۰ مرکز و واحد دانشگاهی در سراسر کشور دارای پتانسیل خوبی در جهت بحث مهارت آموزی در اختیار دارد، اظهار داشت: این دانشگاه به راحتی می تواند در حوزه های پژوهشی، فناوری و نوآوری فعالیت داشته و یاری رسان بخش های دیگر جامعه باشد.
رئیس دانشگاه پیام نور در ادامه تصریح کرد: با توجه به روند کاهشی دانشجو و پتانسیل نیروی انسانی عظیمی که در دانشگاه وجود دارد، تصمیماتی اتخاذ شده تا ضمن برنامه ریزی در بخش های مختلف پژوهش، فناوری و نوآوری به برگزاری استارت آپ ها پرداخته و با بهره گیری از ظرفیت ها به شکوفائی هر چه بیشتر پارک های علم و فناوری بپردازیم.
دکتر زمانی در پایان گفت: امیدواریم با بهره گیری از امکانات دانشگاه پیام نور در راستای توسعه برنامه های مهارت آموزی در بخش های مختلف کشور و همچنین مباحث مربوط به بین المللی شدن دانشگاه، بتوانیم در بحث پژوهش، فناوری و نوآوری، اکوسیستمی تعریف کنیم تا نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح کشورهای منطقه و بین الملل مثمر ثمر باشیم.
افتتاح ۱۰ مرکز نوآوری و کارآفرینی در کشور بزودی
در این نشست همچنین معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور تاکید کرد،: مقرر شده تا در برنامه اول ۱۰ مرکز نوآوری در شهر‌های اصفهان، مازندران، یزد، کرمان، اردبیل و مرکزی نیز در کنار سه مرکز تهران، شیراز و مشهد داشته باشیم البته همه قرارداد‌ها برای این ۱۰ مرکز به امضا رسیده است.
وی با تاکید بر اینکه نگاه ویژه‌ای به بحث پژوهش و فناوری داریم، گفت: اولین رویداد استارتاپی پیام نور در شهریور ماه با بیش از ۵۴۰ ایده در حوزه محتوای دیجیتال با همکاری و حمایت معاونت علمی و مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد داشتیم که ۳۰ تیم در ابتدای داوری و در انتهای داوری ۸ تیم در مرحله شتابدهی قرار گرفتند.
کریمی ادامه داد: دومین استارتاپ را نیز در اسفند ماه برگزار می‌کنیم و می‌خواهیم استارتاپ استانی در کردستان، یزد، کرمان و زنجان هم داشته باشیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با مشارکت دفتر دانشگاه و سفارت ایران در ایروان می‌خواهیم استارتاپی با رویکرد صنایع و گردشگری در فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده برگزار کنیم تا از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها به بهترین وجه استفاده کنیم.
در این نشست از ۳ مرکز نوآوری و کارآفرینی در استان های خراسان رضوی، فارس و تهران رونمایی شد.
در پایان این مراسم از استارت آپ های برگزیده با دستان معاون علمی و فناوری رئیس جمهور تجلیل شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: abrezendegi
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com