0  |  1

سی و پنجمین رویداد «ایده شو» برگزار می‌شود

سی و پنجمین رویداد «ایده شو» برگزار می‌شود

ایده شو رویدادی است که در آن، افراد، توانمندی خود را در ایده پردازی، بیان ایده و انتقال آن به دیگران در محیطی دوستانه محک می‌زنند.
در مجموع رویداد ایده شو محلی است برای به اشتراک‌گذاری ایده‌های مبتنی بر تجربیات زندگی ساز، موضوعات موردعلاقه و شوق برانگیز و شنیدن نقطه نظرات منحصربه‌ فرد داوران در خصوص ایده‌های مطرح شده است.
یک ایده خوب باید نوآور، شفاف، دارای توجیه اقتصادی، امکان‌پذیری و بازار پسند و مهم‌تر از همه مرتبط با موضوع رویداد باشد. به طور کلی ایده‌ها باید از تنوع موضوعی بالایی برخوردار باشند.
ممکن است درخواست چندین ایده خوب برای یک موضوع وجود داشته باشد ولی برخی از آنها برای حفظ تنوع موضوعات حذف شوند. درخواست‌هایی که موضوع آنها دارای بیشترین نوآوری، جذابیت، هیجان‌انگیز بودن و کارایی بوده و محصول تجربه، دانش، تلاش و حرفه خود صاحب ایده باشند در اولویت قرار می‌گیرند.
موضوعاتی که قبلاً ارائه شده‌اند، اولویت کمتری برای تأیید نهایی دارند مگر آنکه وجه تمایز قابل توجهی با ایده مشابه داشته باشند. به هر ایده طبق شاخص‌های تعریف شده امتیاز داده می‌شود. امتیازات داوران پس از نرمالایز شدن جهت تعیین 5 ایده برتر دوره نهایی استفاده می‌شوند.
سی و پنجمین رویداد ایده شو با عنوان مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و ارائه هر ایده در ۳ دقیقه، 27 دی ماه، توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com