0  |  1

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی شرکت های دانش بنیان با فرصت های تجاری ترکیه

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی شرکت های دانش بنیان با فرصت های تجاری ترکیه

صندوق نوآوری و شکوفایی کارگاه آموزشی تحت عنوان «آشنایی با ساختار و فرصت های تجارت با کشور ترکیه» را برای شرکت های دانش بنیان برگزار می کند
نشست آشنایی با ساختار و فرصت های تجارت با کشور ترکیه با سرفصل های « ویژگی های بازار ترکیه»، « امنیت در ترکیه»، « کشورهای صادرکننده کالا و خدمات به ترکیه»، « پتانسیل های ایران در بازار ترکیه»، «نحوه ورود به بازار ترکیه»، «نحوه پرداخت‌ها و قراردادها»، « واردات از ترکیه» برگزار می شود.
این کارگاه توسط صندوق نوآوری و شکوفایی روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۹۶ از ساعت ۹ تا ۱۳ در مرکز علمی کاربردی چرم تهران دایر خواهد شد.
شرکت های دانش بنیان از تخفیف ۷۰ درصدی برای حضور در این کارگاه برخوردار می شوند؛ همچنین شرکت های تحت حمایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی از تخفیف برای حضور در این کارگاه بهره مند می شوند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com