0  |  0

برگزاری اولین استارت‌آپ ‌ویکند تخصصی کشاورزی

برگزاری اولین استارت‌آپ ‌ویکند تخصصی کشاورزی

حسین مشایخی دبیر اجرایی اولین استارت‌آپ ویکند تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته دانشگاه جیرفت گفت: استارت آپ، یک رویداد نوین کارآفرینی است که دانشگاه جیرفت به عنوان یک دانشگاه پیشرو، در جهت ایجاد ارتباط دانشگاه و صنعت و همچنین در راستای حرکت به سوی دانشگاه نسل سوم و کارآفرین، این رویداد را برگزار کند.
وی از دریافت ۱۲۰ ایده اولیه در نخستین استارتاپ تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته به آن خبر داد و افزود: استارت‌آپ، سازمان موقتی است که با هدف یافتن یک مدل کسب و کار تکرارپذیر و مقیاس‌پذیر در ۵۰ تا ۷۰ ساعت، حداقل سه مدل کسب و کار را به نتیجه می‌رساند و معمولاً سازمان‌هایی موفق هستند که پس از این ۵۰ ساعت، یکدیگر را رها نکنند.
مشایخی تصریح کرد: پس از بررسی ایده‌های وارد شده به این رویداد کار آفرینی، طبق نظر داوران، ۲۴ ایده در مرحله اولیه انتخاب و تیم‌های پنج نفره تشکیل می‌شود؛ در روزهای دوم و سوم در خصوص ایده‌ها بحث و بررسی صورت می‌گیرد و ایده‌ها پرورش داده می‌شود تا در نهایت ایده‌های برتر انتخاب و به کسب و کار تبدیل شوند.
دبیر اجرایی اولین استارت آپ ویکند تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته دانشگاه جیرفت خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این رویداد مهم، حمایت از ایده‌های نوپا جهت شکل‌گیری کسب وکارها در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی است که توسط دانشگاه جیرفت و با همکاری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری برگزار می‌شود.
وی گفت: نخستین استارت‌آپ ‌ویکند تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از نخبگان علمی منطقه، ۲۴ الی ۲۷ بهمن‌ماه سال‌جاری در دانشگاه جیرفت برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com