0  |  0

پرداخت تسهیلات برای نمونه سازی طرح های دانش بنیان در آذربایجان شرقی

پرداخت تسهیلات برای نمونه سازی طرح های دانش بنیان در آذربایجان شرقی

بهمن محمدیاری روز چهارشنبه در نشست شرکت های دانش بنیان و کارگاه تجاری سازی ایده ها در هشترود
اظهار کرد: ایده ها و طرح های مخترعان ایرانی قابل رقابت با محصولات خارجی بوده و در آذربایجان شرقی نیز ایده های دانش بنیان بسیاری وجود دارد که قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارند.
وی با بیان اینکه برای توسعه و پیشرفت مراکز رشد در شهرستان ها از هیچ اقدامی دریغ نخواهد شد گفت: لازمه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، توسعه شرکت های دانش بنیان است و راه ‌اندازی مراکز رشد پارک علم و فناوری در شهرستان ها گامی مهم در راستای توسعه فعالیت ‌های شرکت ‌های دانش ‌بنیان است.
محمدیاری افزود: باید نسبت به تاسیس شرکت های دانش بنیان و ایجاد اشتغال برای جوانان اقدام شود و امیدواریم شهرستان ها در این امر همراه شرکت های دانش بنیان باشند و از طرح های و ایده های خلاقانه حمایت کنند.
وی افزود: هشترود نیز با برخورداری از نخبه های صاحب ایده که سرمایه های بی پایان کشور هستند می تواند رشد و توسعه خود را رقم زند.
محمدیاری گفت: خط تولید دو محصول دانش بنیان مخترعان هشترود نهایی شده و امسال آماده بهره برداری است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com