0  |  0

شرکت‌های دانش بنیان اجازه تخلف به مهندسان ساختمان را نمی‌دهند

شرکت‌های دانش بنیان اجازه تخلف به مهندسان ساختمان را نمی‌دهند

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید نرم افزار نظام مهندسی ساختمان شده است که سبب افزایش نظارت بر کار مهندسین ساختمان می‌شود.
مدیر ای شرکت دانش بنیان در خصوص این نرم افزار، اظهار کرد: برای نظارت بر کار مهندسان ساختمان و شفافیت کار آن‌ها اقدام به تولید این نرم افزار کرده‌ایم.
 بررسی جزئیات کار مهندسان در نرم افزار دانش بنیان
وی با بیان اینکه تخلف مهندسان ساختمانی باید آشکار شود، گفت: مهندسان ساختمان دارای ظرفیت سالانه‌ای هستند که بر طبق آن باید اقدام به ساخت و ساز کنند و بسیاری از آنها کار خود را به درستی انجام نمی‌دهند و هنگام ساخت یک ساختمان تخلفات بسیاری را انجام می‌دهند اما به کمک این نرم افزار دیگر هیچ مهندسی نمی‌تواند تخلف کند.
مدیر این شرکت دانش بنیان ادامه داد: نظارتی که این نرم افزار بر کار مهندسان دارد بسیار زیاد بوده و همین موضوع سبب شده است تا بسیاری از مالکان ساختمان از این نرم افزار استفاده کنند تا متوجه شوند که یک مهندس چه میزان توانایی انجام کار دارد و همچنین چگونگی روند کاری مهندس هم در هنگام ساخت ساختمان در این نرم افزار تدوین می‌شود.
وی یادآور شد: اکنون چهار شهر کشور به این نرم افزار متصل شده اند و از طریق آن توانسته اند مقدار بسیار زیادی از تخلفات نظام مهندسی را کاهش دهند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com