0  |  0

دانشگاه علم و صنعت میزبان اولین همایش آینده کسب‌وکارهای فناورانه و نوآورانه

دانشگاه علم و صنعت میزبان اولین همایش آینده کسب‌وکارهای فناورانه و نوآورانه

تیم نرم‌افزاری بامبو با همکاری دانشکده کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت ایران با هدف معرفی و آموزش حوزه‌های مختلف کامپیوتری اعم از صنعت گیم و بازی‌سازی، برنامه‌نویسی، شبکه، امنیت، طراحی و توسعه وب و ... و معرفی افراد سرشناس در هر حوزه، اقدام به برگزاری همایشی در راستای دستیابی به این مهم گرفته است. ازجمله مطالب موردبحث در این همایش می‌توان به توضیحات متعددی درزمینهٔ معرفی جامع هر یک از حوزه‌ها، بازار کار و کاربرد آن در صنعت و همچنین میزان درآمد شاغلین هر حوزه، تجهیزات موردنیاز، فشار کاری و امنیت شغلی آنان، اشاره کرد. به‌علاوه مهم‌ترین و پیچیده‌ترین سؤال پس از آشنایی با مفاهیم فوق و انتخاب شاخه موردعلاقه، قدم گذاشتن در مسیر صحیح آن است که این مهم بدون آشنایی با آموزشگاه‌ها و مراکز ذی‌صلاح هرگز امکان‌پذیر نخواهد بود. لذا وظیفه خود دیدیم تا پس از معرفی هر یک از این شاخه‌ها، به معرفی کلاس‌های آموزشی، چگونگی مطالعه مباحث و نحوه قدم گذاشتن در راه مربوطه بپردازیم. امید است برگزاری این همایش گامی مؤثر در راستای تحقق اهداف دانشکده و آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان و علاقه‌مندان با این رشته باشد.

زمان: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶  

مکان: تهران- میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان دانشگاه علم و صنعت- دانشگاه علم و صنعت ایران  

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: Ictsturtups.ir
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com