0  |  0

برگزاری نخستین ایده شو کسب‌وکار زنان در شهرکرد

برگزاری نخستین ایده شو کسب‌وکار زنان در شهرکرد

پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و دفتر امور بانوان، این ایده شو را با مجوز مرکز شتابدهی نوآوری که زیر نظر معاونت علمی فعالیت دارد، برگزار می‌کند.
ایده شو «کسب‌وکار زنان» باهدف حمایت از ایده‌های برتر در حوزه کارآفرینی از لحاظ مادی و معنوی و برآورد سطح امکان سرمایه‌گذاری در این حوزه با توجه به پتانسیل منطقه، برگزار می‌کند.
محورهای این رویداد راهکارهای افزایش نقش زنان در اقتصاد مقاومتی؛ نقش فضای الکترونیک بر کسب‌وکار زنان؛ زنان، گردشگری و کارآفرینی؛ توسعه و بازاریابی کسب‌وکارهایی خانگی؛ راهکارهای افزایش مشارکت اقتصادی زنان از طریق نهادها، دستگاه‌ها و سازوکارهای حمایتی است.
مهلت ارسال ایده تا 30 بهمن‌ماه 1396 و زمان برگزاری این رویداد 14 اسفندماه سال جاری خواهد بود. شرکت برای عموم افراد آزاد است و به 6 ایده برتر نیز جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com