0  |  0

استارتاپ‍‌ها و شرکت‌های دانش بنیان زمینه ساز تحول آموزش پایه است

استارتاپ‍‌ها و شرکت‌های دانش بنیان زمینه ساز تحول آموزش پایه است

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری در حاشیه بازدید از باغ کتاب تهران با بیان این‌که شهر تهران به عنوان یک شهر نوآور و خلاق دارای ظرفیت‌های بالقوه تحول آفرینی است، افزود: زمینه‌ها و ظرفیت‌های علمی کلان‌شهر تهران با جمعیت میلیونی جوان می‌تواند در تغییر جهت‌گیری و شیوه‌های آموزش نقشی مهم ایفا کند.ش
ظرفیت استارتاپ‌ها برای تحول ساختار آموزش
ستاری، با اشاره به نقش استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه آموزش در تحقق اقتصاد دانش‎بنیان گفت: استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند و خلاقی که در حوزه آموزش فعال هستند، می‌توانند با تحول ساختار پیشین در آموزش پایه و ورود نوآوری و پویایی به این عرصه، راه را برای حرکت آموزش پایه به سوی اقتصاد دانش‌بنیان محقق کنند.
رئیس بنیاد ملی نخبگان، با اشاره به ضرورت ورود بخش خصوصی به عرصه نوآوری آموزشی گفت: آموزش از حوزه‌های مهم و راهبردی است که دولت صرفاً می‌تواند با حمایت و راهبری نقش خود را ایفا کند و باید مسیر ورود بخش خصوصی به این عرصه هموار شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com