0  |  0

برگزاری کارگاه «سنجه‌های رشد استارت‌آپ» در اصفهان

برگزاری کارگاه «سنجه‌های رشد استارت‌آپ» در اصفهان

محصول واقعی یک کارآفرین، تنها یک راه‌حل خوب یا یک فناوری نوآورانه نیست، بلکه فرآیند تکرارپذیری است که راه‌حل را به مشتری‌ متصل می‌کند. به‌عبارت‌دیگر، یافتن مدل کسب‌وکار موثر، محصول واقعی یک کارآفرین است.
هنگام رشد محصول و تیم‌، حتی مدل‌های کسب‌وکاری که به دقیق‌ترین شیوه آزمایش‌شده‌اند هم با چالش‌های کاملاً جدیدی روبه‌رو می‌شوند. حتی مدل‌های کسب‌وکار به‌ظاهر نفوذناپذیر نیز، زیر فشار ناشی از گسترش به بازارهای جدید، متلاشی می‌‌شوند. برای ساخت یک کسب‌وکار مقیاس‌پذیر و موفق باید بدانید که چه چیزی و چگونه باید سنجیده شود.
در این کارگاه سعی می‌کنیم روی این سؤال تمرکز کنیم که از کجا باید فهمید که ایده‌ای که در نظر دارید، یک کسب‌وکار پایدار به وجود می‌آورد؟ از کجا باید فهمید که آن ایده ارزش زمان صرف کردن دارد؟
در ادامه مسیر سعی می‌کنیم سنجه‌های لازم برای تعریف کردن یک مدل کسب‌وکار کارا را به شما یاد بدهیم. با استفاده از این سنجه‌ها، می‌توانید با آگاهی زمان‌تان را صرف استارت‌آپ خود کنید و بدون این‌که در دریایی از اعداد غرق شوید پیشرفت را به خودتان و دیگران نشان دهید.
مخاطب‌ها:
    دانشجویان علاقه‌مند به کارآفرینی
    صاحبان و اعضای استارت‌آپ‌ها
    صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط
    افرادی که به دنبال راه‌اندازی کسب‌وکار هستند
    افرادی که می‌خواهند از ایده‌های خود درآمدزایی داشته باشند
    فعالان اکوسیستم کارآفرینی
زمان : دوشنبه ۳۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۲ تا ۱۶
مکان: اصفهان- دانشگاه اصفهان- مرکز کارآفرینی  

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: Ictsturtups.ir
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com