0  |  0

برگزاری فستیوال نوآوری‌های صنعت سلامت در کرمان

برگزاری فستیوال نوآوری‌های صنعت سلامت در کرمان

اكبر قنبر‌پور رییس مركز فن‌بازار ملی ایران با اعلام خبر برگزاری فستیوال نوآوری‌های صنعت‌سلامت به همت فن‌بازار منطقه‌ای استان كرمان گفت: فستیوال نوآوری‌های صنعت سلامت سیزدهمین فستیوال عرضه نوآوری‌ است و برای دومین بار است كه این رویداد در خارج از تهران برگزار می‌شود.
وی افزود: فراخوان این رویداد در پاییز ارسال شده و بیش از 140 نوآوری به دبیرخانه ارسال شد. از این میان پس از دو مرحله ارزیابی نهایتا 8 طرح منتخب برای ارائه در روز فستیوال انتخاب شده‌اند. برگزاری دوره آموزشی ارائه به سرمایه‌گذاران، بررسی ابعاد بازار و مالی طرح‌ها و كمك به تهیه فایل پرزنت از جمله اقداماتی است كه برای آماده‌سازی مخترعان این طرح‌های منتخب جهت ارائه در روز فستیوال انجام می‌شود.
قنبرپور با اشاره به اینكه فستیوال‌های عرضه نوآوری محلی برای تعامل مستقیم میان صاحبان سرمایه و صنعتگران با صاحبان طرح و نوآوری‌است بیان کرد: با همت فن‌بازار منطقه‌ای استان كرمان و كارگزار تبادل فناوری ارتباطات وسیعی با سرمایه‌گذاران و صنعتگران حوزه سلامت گرفته شده و پیش‌بینی می‌شود تعامل خوبی در این عرصه صورت پذیرد.
در بازار دارایی فکری تاکنون قراردادهایی بالغ بر 270 میلیارد ریال منعقد شده است و رویدادهای عرضه نوآوری به رسوخ هرچه بیشتر نوآوری ها و اختراعات به صنایع کمک خواهد کرد.
فستیوال نوآوری‌های صنعت‌سلامت به همت فن‌بازار منطقه‌ای استان كرمان و با همكاری مركز فن‌بازار ملی ایران و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، نهم اسفند‌ماه در اتاق بازرگانی كرمان برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com