0  |  0

نشست تخصصی با موضوع «نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توان‌افزایی زنان و دختران»

نشست تخصصی با موضوع «نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توان‌افزایی زنان و دختران»

معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در نظر دارد نشست تخصصی با موضوع «نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توان‌افزایی زنان و دختران» را با حضور برخی مقامات دولتی و زنان کارآفرین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار کند.
بر اساس اعلام این معاونت در نشست تخصصی «نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توان‌افزایی زنان و دختران» معصومه ابتکار، معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت، و ابوالحسن فیروزآبادی، رییس مرکز ملی فضای مجازی حضور خواهند داشت.
نشست تخصصی با موضوع «نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توان‌افزایی زنان و دختران» با هدف ارتقای سطح آگاهی و تبادل تجارت، روز سه‌شنبه ۸ اسفند‌ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۳ در تهران برگزار می‌شود.

مکان: تهران- خیابان شریعتی- پایین تر از سیدخندان- وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات- سالن همایش شهید قندی

 

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ICTstatrups.ir
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com