1  |  0

سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ خوزستان

سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ خوزستان

نمایشگاه الکامپ بزرگ‌ترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه‌ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آن‌ها برگزار می‌گردد.
در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار به علاقه‌مندان عرضه می‌گردد و فرصتی بی‌بدیل برای تبادل‌نظر و مذاکره در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد. دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری‌های تجاری و تکنولوژیکی فی‌مابین دست‌اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی‌داری در تحرک بخشیدن به این حوزه صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفا می‌نماید.
گشایش‌های اخیر در حوزه بین‌الملل و اراده ملموس دولت، که خود نیز با پیگیری استقرار دولت الکترونیک در زمره بزرگ‌ترین مشتریان بالقوه این حوزه است، در افزایش حضور صنایع کشور در عرصه‌های بین‌المللی، زمینه شکوفایی این حوزه از صنعت و فن‌آوری را بیش‌ازپیش فراهم نموده و انتظار می‌رود فرصتی تکرار نشدنی را در اختیار فعالان این حوزه در داخل و خارج کشور قرار دهد تا با یافتن مخاطبان بالقوه خود، سطح تعامل بین‌المللی خویش را به‌طور چشمگیری ارتقا بخشند
زمان:  ۱۳ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
مکان:  اهواز- محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خوزستان

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: Ictsturtups.ir
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com