0  |  0

حضور 15 استارتاپ ایرانی در نمایشگاه سبیت آلمان قطعی است

حضور 15 استارتاپ ایرانی در نمایشگاه سبیت آلمان قطعی است

محمد صادق افراسیابی با بیان اینکه نمایشگاه سبیت آلمان به عنوان بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه بین المللی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات حوزه صنایع کامپیوتر، ارتباطات و مخابرات در دنیا شناخته می شود، افزود: این نمایشگاه با حضور فعالان حوزه رسانه های دیجیتال جمهوری اسلامی ایران از 21 تا 25 خرداد سال 1397 (11 تا 15 ژوئن 2018) در شهر هانوفر آلمان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: امسال با مجموعه تدابیر و برنامه ریزی که در حال انجام است، 15 شرکت و استارتاپ ایرانی شرکت می کنند.
مدیر عامل انجمن سواد رسانه ای ایران افزود: برای نخستین بار با توجه به تفاهمنامه مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فرصتی فراهم شده تا موسسات فرهنگی و هنری دیجیتالی که دانش بنیان هم هستند بتوانند در این نمایشگاه حضور یافته و محصولات و توانمندی های خود را عرضه کنند.
افراسیابی ادامه داد: با توجه به تفاهمنامه فوق، قرار است تا تسهیلات ویژه ای برای شرکت های دانش بنیان حاضر در این نمایشگاه در نظر گرفته شود لذا موسساتی که دانش بنیان باشند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
معاون مرکز رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد در عین حال اظهار داشت: براساس تفاهمنامه مقرر شده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به تمامی شرکت های دانش بنیانی که برای حضور در این نمایشگاه انتخاب شوند و بتوانند نمایندگی ایران در اختیار بگیرند، مبلغ 15میلیون تومان یارانه اختصاص می دهد.
افراسیابی افزود: کسانی که مایل هستند که در این رویداد بین المللی شرکت کنند باید از طریق ExportCenter.ir درخواست خود را ثبت کرده و مشاوره بگیرند و یا اینکه از طریق تماس با مرکز تعاملات بین المللی تماس حاصل کنند.
به گفته افراسیابی، افراد و علاقه مندان همچنین می توانند بطور مستقیم با مجری کار در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که ویژه نمایشگاه بین المللی سبیت آلمان درنظر گرفته شده است ارتباط گرفته و بطور مستیقم هماهنگی های لازم را بعمل آورند.
معاون مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: نکته حائز اهمیت اینکه فراخوان امسال برای موسسات فرهنگی و دیجیتال هم هماهنگ شده تا سال آینده با توانمند سازی، حداقل 10 درصد موسساتی فرهنگی و دیجیتال به شرکت دانش بنیان تبدیل شوند تا بتوانند از تسهیلاتی بهره مند شوند. دوره گذشته نمایشگاه سبیت در سال 2017، با حضور 2 هزار و 967 شرکت از 59 کشور و 180 هزار بازدیدکننده متخصص برگزار شد.
ارائه محصولاتی در حوزه های مختلف «ارتباطات»، «شبکه و مراکز داده»، «مدیریت ارتباط با «مشتری»، «فروش»، «بازاریابی و آنالیز داده»، «راهکارهای تجارت الکترونیک و بخش زنجیره تامین جهانی»، «اینترنت اشیاء»، «راه کارهای سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی»، «منابع انسانی»، «محصولات ارتباطاتی و الکترونیکی» و «استارتاپ ها (Startups)» از جمله مهمترین زمینه های فعالیت نمایشگاه مذکور است.
در نمایشگاه سبیت 2017 حدود 15 شرکت ایرانی و استارتآپ در کنار مشارکت‌کنندگان از سایر کشورها حضور یافته و با شرکت های برتر حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات، مسئولان و صاحبان صنایع کشور آلمان جلسه و ملاقات داشتند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com