0  |  0

صدور مجوز فعالیت 4 مرکز مشاوره کارآفرینی جدید در خوزستان

صدور مجوز فعالیت 4 مرکز مشاوره کارآفرینی جدید در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رضا میرانی در نشست اعضای هیئت فنی شرکت‌های مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی اظهار کرد: در جلسه نخست به چهار مرکز مشاوره کارآفرینی در استان مجوز فعالیت داده‌شد و امروز نیز پنج نماینده شرکت از طرح پیشنهادی تاسیس شرکت مشاوره و اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی دفاع می‌کنند.

وی، ارائه مشاوره‌های تخصصی و کاربردی به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در زمینه فعالیت‌های اقتصادی دانش بنیان و مبتنی بر نوآوری و فناوری جدید و مخاطره پذیر را از اهداف ایجاد این مراکز دانست و افزود: ‌مجوز فعالیت این شرکت‌ها به صورت تخصصی داده‌می‌شود و شرکت‌هایی که مجوز می‌گیرند در زمینه‌های خاص می‌توانند فعالیت داشته‌باشند.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان آمادگی این اداره کل را به منظور ارائه هر گونه حمایت تئوری و عملی به کارآفرینان اعلام کرد و گفت: برای این کار از تمام پتاسیل‌های قانونی موجود استفاده می‌کنیم.

وی، ایجاد کلینیک کارآفرینی و کسب و کار را جزو برنامه‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان عنوان کرد و افزود: ‌این مرکز از زمان ایجاد شغل تا بازنشستگی رهنمودها و مشاوره‌های لازم را به مراجعان ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان این نشست و پس از صدور آرا، تعداد چهار شرکت میثاق اعتماد گستر، اقتصاد گستر خیام، کوشاگران سواحل کارون و تعاونی فن‌آوران باختر خرمشهر مجوز ادامه فعالیت در قالب شرکت مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی را کسب کردند و صدور مجوز فعالیت شرکت مهندسین  مشاور یلدا سازه خرم به ثبت شرکتی در استان و ارجاع مجدد طرح به کمیته منوط شد.

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com