0  |  0

بانک «صنایع کوچک» برای رونق کارآفرینی راه اندازی خواهد شد

بانک «صنایع کوچک» برای رونق کارآفرینی راه اندازی خواهد شد

به گزارش ایلنا، محمدرضا نعمت زاده در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، گفت: بنده بسیار خوشحال هستم که در افتتاح این نمایشگاه شرکت کردم. این رویداد بزرگ تا روز جمعه – 27 شهریور – در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران  برقرار است و علاقمندان می توانند با حضور در این نمایشگاه از دستاوردها و فعالیت های بانوان عزیزمان در عرصه کسب و کار و کارآفرینی بهره مند شود.

وی افزود: البته آنچه در اینجا به معرض نمایش گذاشته شده تنها گوشه ای از تمام فعالیت بانوان در سراسر کشور در حوزه های مختلف هنری، صنعتی و معدنی است و بنده از علاقه مندان دعوت می کنم که در این رویداد بزرگ حضور به هم رسانند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص ارائه تسهیلات برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک عنوان کرد: موسسات مختلفی از جمله «صندوق کارآفرینی امید» در کشور وجود دارند که تسهیلاتی برای کارآفرینی به متقاضیان از جمله بانوان عزیز ارائه می دهند. موسسات دیگری نیز در این عرصه فعالیت می کنند و بانک ها نیز با توجه به ظرفیت های خود می توانند در این زمینه حضور داشته باشند. ما امیدواریم در آینده بانک صنایع کوچک را راه اندازی کنیم که در ابتدا زیر مجموعه بانک صنعت و معدن خواهد بود تا بتواند با نگرشی خاص به توسعه کارآفرینی کمک کنند.

نعمت زاده اضافه کرد: چهارشنبه نیز همایشی با محوریت نقش زنان در توسعه پایدار توسط سرکار خانم «شهیندخت مولاوردی» مشاور و معاون امور زنان و خانواده ریاست محترم جمهوری افتتاح می شود. هدف از این همایش تجلیل از خدمات, فرهنگ سازی و ایجاد زمینه برای فعالیت بانوان عزیز ما است. به طور کلی این رویداد بزرگ برای رسیدن به همین مهم برگزار شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان، در خصوص حمایت از فعالیت  شرکت های دانش بنیان گفت: در خصوص ارائه تسهیلات برای فعالیت های دانش بنیان که یکی از ارکان کارآفرینی محسوب می شود نیز صندوق «نوآوری و شکوفایی» وجود دارد که زیر نظر معاون محترم علمی و فناوری ریاست محترم جمهوری و تحت مدیریت جناب آقای دکتر سلطانی فعالیت می کند. چند روز قبل ایشان در یکی از برنامه های رسانه ملی در این خصوص صحبت کردند که خدمات این مجموعه چگونه می تواند در اختیار صنایع دانش بنیان و جوانان تحصیلکرده کشورمان قرار گیرد. جوانان ما می توانند با استفاده از این امکانات در حوزه کسب و کار به خصوص در فضای مجازی وارد شوند که در ابتدا هزینه زیادی نمی طلبد اما در آینده می تواند رونق بگیرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری ایلنا
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com