0  |  0

کارآفرینی استفاده از نیروی انسانی با بهره گیری از ظرفیتهاست

کارآفرینی استفاده از نیروی انسانی با بهره گیری از ظرفیتهاست

به گزارش روز شنبه روابط عمومی آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان، محمد وکیلی در آئین اختتامیه اولین کمپ تابستانی کارآفرینان در این استان با مشارکت ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای و کمیته امداد، گفت: کارآفرینی شکار لحظه ها و تبدیل تهدیدها به فرصتهاست.وی افزود: ایران کشوری با ظرفیت های بالا در بخشهای مختلف است که از جوانانی با ضریب هوشی بالا نیز برخواردار است و تنها حلقه مفقوده در این میان، مدیریت مطلوب منابع انسانی است.
وکیلی خاطرنشان کرد: این به خود انسان بستگی دارد، چگونه از امکانات و استعدادهای خود بهره برداری کند و در مسیر پیشرفت گام بردارد. وی دارا بودن خلاقیت در پاسخگویی به مسائل مختلف را از رمزهای موفقیت کارآفرینان بر شمرد و بر تقویت خلاقیت و ایده پروری تاکید کرد.
استاندار سمنان کمپ چهار روزه کارآفرینان فردا که با روش های روز دنیا و بر اساس الگوهای موفق برگزار شد را فرصتی استثنایی برای یادگیری و چگونگی استفاده از امکانات و استعدادها عنوان کرد و خطاب به فراگیران گفت: چنانچه از این فرصت، در راستای پرورش خلاقیت و بهره برداری مطلوب از امکانات استفاده کرده باشید، در مسیر درستی گام برداشته اید و موفق خواهید شد.
استاندار سمنان با تاکید بر لزوم گسترش و تعمیم این طرح در میان گروههای مختلف سنی در جامعه، از مسوولان خواست در این زمینه به طور جدی وارد عمل شود. کمپ تابستانی کارآفرینان فردا، برای اولین بار در استان سمنان، با حضور 40 نفر از دختران 15 تا 18 ساله و بهره مندی از تجربه کمپهای تابستانی موسسه توسعه کارآفرینی هند، در استان سمنان برگزار شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری ایرنا
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com