0  |  0

برگزاری دومین همایش بین المللی «نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار»

برگزاری دومین همایش بین المللی «نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار»

به گزارش خبرگزاری مهر، این همایش در سه محور کلی «زن و توسعه»، «کارآفرینی زنان»، «زنان در خانواده و جامعه» با حضور بانوان کارآفرین از سراسر کشور جمعی از مسؤولان و مدیران و حمایت همراه اول برگزار شد.

در این مراسم، شهین دخت ملاوردی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بر بهره‌مندی از توانایی‌ها و ظرفیت ‌های بانوان در تمامی عرصه‌ ها تأکید کرد و اظهار داشت: با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین دیگر وزارتخانه ‌ها و دستگاه‌ های اجرایی و دولتی این رویداد و نمایشگاه بزرگ شکل گرفت تا با شناساندن پتانسیل‌ های زنان در این عرصه و در کل جامعه این تجربیات و ظرفیت‌ ها در اختیار نسل جوان و دانشگاهی قرار گیرد تا نگاهی که به شغل و کار در کشور وجود دارد تغییر یابد.

گفتنی است در این همایش محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، شهین دخت ملاوردی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، مجتبی خسروتاج قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، الهام امین زاده معاون حقوقی رییس جمهور و سهیلا جلودارزاده به عنوان رئیس ستاد برگزاری همایش، سخنرانی کردند.

در این رویداد با حضور ۱۰۰ بانوی کارآفرین از کتاب «بانوی کارآفرین»، با هدف معرفی ۱۰۰ الگوی کسب و کار، رونمایی شد.این همایش بین المللی که امسال با رویکرد کار آفرینی و اشتغال زایی بانوان ۲۴ تا ۲۷ شهریور ماه با حمایت همراه اول در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شده بود، عصر روز جمعه ۲۷ شهریور به کار خود پایان داد.   

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com