0  |  0

مرزسیستان و بلوچستان فرصتی برای شرکت های دانش بنیان و نخبگان استان

مرزسیستان و بلوچستان فرصتی برای شرکت های دانش بنیان و نخبگان استان

در این مطلب آمده است: در حاشیه سفر جهانگیری معاون اول دولت تدبیر و امید و هیات همراه ایشان به سیستان، دکترستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان و دکتر وطنی معاون توسعه و فناوری معاونت فناوری ریاست جمهوری در بازدیدی که از منطقه سیستان داشتند، دو شهر مرزی استان را بعنوان پایلوت در جهت توسعه و اشتغال مبتنی بردانش و جذب تمام دانش آموختگان منطقه در قالب شرکت های دانش بنیان در کشور انتخاب کردند.
شهر زابل به دلیل هم مرز بودن با افغانستان و شهر سراوان به دلیل هم مرز بودن با پاکستان بعنوان اولین شهرهای پایلوت مرزی کشور انتخاب و به هر شرکت دانش بنیان مبلغ سیصد میلیون تومان تسهیلات مالی مساعدت می شود.
آینده ای خوب در خصوص شرکتهای دانش بنیان و انتخاب دو شهرستان زابل و سراوان به عنوان پایلوت شرکتهای دانش بنیان در خصوص تقویت شهرستانهای مرزی کشور پیش بینی می شود.
امید است که این نگاه ویژه دولت تدبیر و امید را شرکت های دانش بنیان فرصتی ویژه دانسته و جهت هر چه بهتر اجرا شدن و جذب جوانان نخبه سیستانی و بلوچستانی کمر همت بسته تا شاهد قطبی شدن این دو شهرستان در مباحث علمی با توجه به مزیت های استان باشیم.اینک نخبگان استان و متولیان امر باید با یک برنامه ریزی دقیق فارغ التحصیلان دانشگاهی را به سمت تاسیس شرکت سوق دهند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری ایرنا
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com