0  |  0

اشتغال مهارت محور، بهترین جایگزین طرح نکاشت در حوضه دریاچه ارومیه

اشتغال مهارت محور، بهترین جایگزین طرح نکاشت در حوضه دریاچه ارومیه

به گزارش ایرنا، «محسن مددی» افزود: مهارت های مختلف مورد نیاز مردم حاشیه دریاچه ارومیه می تواند از طریق آموزش های فنی و حرفه ای در اختیار آنان قرار گیرد و با تحقق این امر می توان زمینه اشتغال جایگزین این افراد را فراهم کرد.
وی اضافه کرد: درصددیم فروشگاه مجازی محصولات مهارت آموزان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی را راه اندازی کنیم که تمامی افراد شرکت کننده در کلاس ها می توانند محصولات تولیدی خود را برای فروش در این سامانه ثبت و درآمدزایی کنند.
مددی افزود: یکی از مهمترین وجوه ایجاد اشتغال پایدار و جایگزین در حوضه دریاچه ارومیه به منظور صرفه جویی در مصرف آب، مشاغل خانگی است و باید در این زمینه اهتمام ویژه ای بورزیم.
در این نشست بخشداران بخش های 'انزل'، 'سیلوانا' و 'مرکزی' استان ارومیه بر اجرای این طرح تاکید کردند.ارایه آموزش های متمرکز با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و بخشداری های ارومیه از مصوبات این جلسه بود.
دریاچه ارومیه طی سال های اخیر با نیاز شدید آبی روبرو شده که برای بهبود این وضع قرار است طرح نکاشت با هدف صرفه جویی در مصرف آب کشاورزی در حوضه دریاچه ارومیه اجرا شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com