0  |  0

تقویت بنگاه‌های زودبازده در توسعه اشتغال نقش دارد

تقویت بنگاه‌های زودبازده در توسعه اشتغال نقش دارد

به گزارش ایلنا ازقم، سید مهدی صادقی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اظهار کرد: تقویت بخش‌های کوچک و بنگاه‌های زودبازده در توسعه اشتغال استان و در نتیجه کل کشور نقش مهم دارد.

استاندار قم با اشاره به اهیت موضوع سرمایه و دغدغه‌های مالی کارآفرینان افزود: باید با استفاده از راهکارهای مناسب و عملیاتی، شرایط بهبود فضای کسب و کار در استان را فراهم کنیم.وی کارکرد بانک‌های استان در سنوات گذشته و سال جاری را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: باید با همت مضاعف و استفاده حداکثری از منابع در اختیار سیستم بانکی در استان ‌‌نهایت استفاده را در پیشبرد کار‌ها و تعالی اشتغال داشته باشیم.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با بیان اهمیت موضوع کارآفرینی و اشتغال بعنوان دغدغه ملی اضافه کرد: نیاز به تلاش همه جانبه و هم افزایی برای حوزه‌های اقتصادی ضروری‌ست و باید با جدیت بدنبال یافتن راه‌حل‌های عملی برای توسعه و رونق جدی در این بخش باشیم.

در ابتدای جلسه نیز مدیران عامل بانک‌ها و موسسات مالی استان با بیان گزارشی از تسهیلات پرداختی بانک‌های عامل خود به طرح‌هایی در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت و گردشگری آمادگی بانک‌های استان برای جذب سرمایه‌های بیشتر و ارائه به طرح‌های با توجیه اقتصادی به کارآفرینان اعلام کردند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری ایلنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com