0  |  0

رتبه نخست بهبود فضای کسب و کار کشور، ازآن همدان

رتبه نخست بهبود فضای کسب و کار کشور، ازآن همدان

محمدناصر نیکبخت با حضور در قرارگاه نوروزی امام علی (ع) انتظامی همدان اظهارکرد: این رتبه به تازگی در قالب نامه ای از سوی وزارت کشور اطلاع رسانی شده است.
وی امنیت و امید به شرایط بهتر را عامل اصلی کسب این رتبه دانست و افزود: همت و تلاش عوامل ناجا موجب احساس امنیت و افزایش سرمایه گذاری می شود.
وی اضافه کرد: ایجاد آرامش و امنیت در استان توسط عوامل نظامی زمینه را برای بهره برداری از 10 هزار میلیارد ریال طرح در سالجاری فراهم کرده است.
استاندار همدان یادآوری کرد: سه رویداد مهم شامل جشنواره پویانمایی، اجلاس پایتخت گردشگری آسیایی و نشست اجلاس جهانی گردشگری امسال به میزبانی همدان برگزار می شود که نیروی انتظامی وظیفه تامین امنیت این رویدادها را بر عهده دارد.
نیکبخت ابراز امیدواری کرد با رویدادهای بین المللی که در همدان برگزار می شود شاهد افزایش سرمایه گذاری در این استان باشیم.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب شعار سال 97 را اقتصادی و در حمایت از کالاهای ایرانی اعلام کردند که این امر بسیار مهمی است.
وی افزود: باید در مبارزه با قاچاق کالا، افزایش کیفیت کالاها و افزایش احساس امنیت برای فعالیت های اقتصادی تلاش کرد.
استاندار همدان با بیان اینکه همدان شهری مذهبی است، تصریح کرد: هتلداران درباره اینکه انتظامی همدان اجازه پخش موسیقی در فضای داخل را نمی دهد نقدهایی داشتند با این وجود رعایت حدود شرعی و خطوط قرمز برای ما بسیار مهم است.
نیکبخت اضافه کرد: طبق آمارهای موجود اقامت در این استان در چهار روز ابتدایی امسال 34 درصد و بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی 54 درصد افزایش داشته است.
استان همدان بر اساس رتبه بندی های پیشین مقام 13 را در بهبود فضای کسب و کار داشته است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com