0  |  0

ظرفیت‌های حوزه آیسیتی برای اشتغال‌زایی در اردبیل به‌کارگیری شود

ظرفیت‌های حوزه آیسیتی برای اشتغال‌زایی در اردبیل به‌کارگیری شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش در دیدار با دست‌اندرکاران گروه آرتان در محل استانداری اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های اساسی مصمم به توسعه اشتغال در حوزه آی.سی.تی در سطح استان اردبیل هستیم و تلاش می‌کنیم در این زمینه گام‌ها محکم و اساسی را برداریم.

استاندار اردبیل با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزه آی.سی.تی برای اشتغال‌زایی در استان گفت: با توجه به اینکه این حوزه می‌تواند نقش و تاثیر بسزایی در کارآفرینی و اشتغالزایی در سطح استان ایفا کند باید مسئولان و دست‌اندکاران در این بخش به این امر توجه جدی داشته باشند.

وی افزود: در استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها نباید ظرفیت وسیع موجود در فضای مجازی به بوته فراموشی سپرده شود چرا که در عرصه کنونی با استفاده از فضای مجازی می‌توان به دستاوردهای مهمی دست یافت و بخشی از مشکلات در حوزه اشتغال را از این طریق با توجه به قابلیت‌ها آن برطرف کرد.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل تصریح کرد:‌ باید متخصصان و کارشناسان در این حوزه طرح‌ها و ایده‌های مختلف در عرصه فعالیت در فضای مجازی و آی.سی.تی را ارائه دهند تا بتوانیم با استفاده از این ایده‌ها اشتغال در سطح استان را توسعه و گسترش دهیم.

خدابخش اشتغال‌زایی برای جوانان را از مهم‌ترین دغدغه‌های بدنه اجرایی استان برشمرد و از دست‌اندرکاران گروه آرتان که مبادرت به راه‌اندازی شهر الکترونیکی در فضای مجازی کرده‌اند دعوت کرد با استقرار در پارک علم و فن‌آوری استان و استفاده از امتیازات قانونی این پارک، برای ارائه ایده‌ها و طرح‌های دانش بنیان تلاش کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com