0  |  0

برگزاری جشنواره ملی حرکت با حضور 300 دانشجوی پیام نور در گیلان

برگزاری جشنواره ملی حرکت با حضور 300 دانشجوی پیام نور در گیلان

به گزارش خبرنگار علمی ایسنا منطقه گیلان، این جشنواره به منظور ارائه توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه پیام‌ نور کشور تا هفتم مهر ماه در مجتمع فرهنگی زیباکنار برگزار می‌شود.

جشنواره حرکت با هدف شناسایی، معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای علمی دانشجویان پیام‌نور سراسر کشور در عرصه‌های آموزشی، ترویجی، پژوهشی، فناوری، اختراع و ابتکار، کارآفرینی و نشریات علمی دانشجویی برگزار می‌شود و بخش نمایشگاهی آن شامل ارائه آثار و دستاوردهای انجمن‌های علمی برگزیده دانشگاه پیام نور با مشارکت تمامی استان‌هاست.

در مراسم اختتامیه که با حضور دکتر سرلک، رئیس دانشگاه پیام نور و دکتر نجفی، معاون فرهنگی وی برگزار می‌شود از 100 دستاورد برتر تقدیر خواهد شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری ایسنا
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com