0  |  0

اهدای لوح تقدیر کنفرانس ملی کارآفرینی، تولیدملی و رونق اقتصادی به بانک صنعت و معدن

اهدای لوح تقدیر کنفرانس ملی کارآفرینی، تولیدملی و رونق اقتصادی به بانک صنعت و معدن
در اين لوح آمده است: در دنياي امروز كارآفرينان، رهپويان راه سخت و پرپيچ خم پيشرفت در جوامع در حال توسعه به شمار مي‌آيند، با توجه به اين مهم مسلم است كه كشورهاي توسعه يافته موفقيت خود را مرهون زحمات كارآفرينان كوشا و ساعي خود مي‌باشند.
اينك با توجه به فعاليت شايسته و ستودني شما كه هر روز گام‌هاي مؤثري در جهت كارآفريني و توليد ملي ميهن عزيز ما، ايران اسلامي برداشته‌ايد و اين گام‌ها را با شركت در كنفرانس ملي كارآفريني، توليدملي و رونق اقتصادي مورخ 7/7/94 تكميل نموده‌ايد بر ما است تا با تقديري در خور توجه، شما را در اين مسير سخت و پرمشقت، همراهي نمائيم.
موفقيت روزافزون شما را در عرصة توليد و صنعت كشور از خداوند متعال مسئلت مي‌نمائيم. اميدواريم كه به فرموده مولاي متقيان با كار نيك پاداش نيك درو نماييد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبر اقتصادی
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com