0  |  0

دانش آموختگان مراکز آموزش عالی بانک محور نباشند

دانش آموختگان مراکز آموزش عالی بانک محور نباشند

به گزارش ایرنا،حسن طایی درنشست کارگروه اشتغال استان البرز افزود: امروز بیکاری جوانان برای بیشتر خانواده ها غیر قابل تحمل است که اشتغال باید دراین زمینه چاره جویی اساسی شود.وی ادامه داد: توسعه دانش و مهارت، رشد سرمایه گذاری و تولید ، ایجاد محیط مناسب کسب و کار، وجودزیرساخت های ict، بستر سازی برای فروش و بازار یابی کالاها، گسترش فرهنگ کار و بهره وری مناسب از نیروی کار، وجود نظام اداری کارآمد وتسهیل گری از جمله راهکارها برای توسعه اشتغال است.
طایی اضافه کرد: درزمینه منابع مالی نباید بانک محور باشیم بلکه باید به منابع دیگر نیز اندیشید.معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به کاهش تورم اظهار کرد:مهمترین گام در مسیر توسعه اشتغال باید برای عبور از سیاست های انقباضی صورت گیرد.
طایی گفت: نشستی با مدیران عامل بانک های خصوصی از جمله صادرات ، رفاه ،تجارت و ملت برگزار شده و مشکلات بنگاههای اقتصادی دردست بررسی قرار گرفته است.وی یادآورشد: سه اداره کل صنعت ومعدن ،جهاد کشاورزی و راه سازی وسازی استان البرز 80 درصد اشتغال استان را مدیریت می کنند و باید مشکلات بنگاه های اقتصادی را بررسی کنند.
دراین نشست هریک از مدیران بانک های عامل و سایر دستگاه های اجرایی استان البرزبه بیان مشکلات خود در زمینه اشتغالزایی پرداختند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری ایرنا
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com