0  |  0

خلاقیت استارت آپ روسی: رباتی که مصاحبه شغلی انجام می‌دهد

خلاقیت استارت آپ روسی: رباتی که مصاحبه شغلی انجام می‌دهد

یک استارت آپ روسی روباتی انسان نما ساخته که از آن برای مصاحبه های شغلی در شرکت های بزرگ استفاده می شود.
این ربات که «ورا» نام گرفته با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و در نظر گرفتن نیازمندی های شغلی تعداد نامزدهای مناسب برای یک پست شغلی را بررسی می کند.
استارت آپ Strafory این ربات را ساخته که اکنون بیش از ۳۰۰ شرکت بزرگ از جمله پپسی و Ikea مشتریان آن هستند. این شرکت ها با استفاده از ورا برای بخش خدمات پرسود و مشاغلی مانند کارمند ادرای، گارسون و کارگران ساختمان، کارمند استخدام می کنند.
ورا نخست رزومه های شغلی مناسب را از ۵ وب سایت شغلی انتخاب می کند. سپس با فراخواندن افراد برگزیده موقعیت شغلی را برای آنها توضیح می دهد و در مرحله بعد با بهترین نامزدهای هر شغل به طور تلفنی یا ویدئویی مصاحبه می کند.
این ربات می تواند برترین نامزدهای شغلی را انتخاب می کند.
به این ترتیب ورا یک سوم هزینه های استخدام را می کاهد زیرا می تواند همزمان با صدها نفر مصاحبه شغلی انجام دهد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com