0  |  1

جذب سرمایه ۱/۷ میلیارد دلاری تلگرام با پیش فروش ارز دیجیتال

جذب سرمایه  ۱/۷ میلیارد دلاری تلگرام با پیش فروش ارز دیجیتال

تلگرام پیش از عرضه اولیه ارز دیجیتال خود توانست با برگزاری دو پیش فروش ۱.۷ میلیارد دلار سرمایه جذب کند. پیام رسان تلگرام به دنبال توسعه پول مجازی خود است. این پیام رسان پیش از عرضه اولیه ارز دیجیتال خود با برگزاری دو پیش فروش، ۱.۷ میلیارد دلار سرمایه جذب کرد.
تلگرام در ماه مارس توانست ۸۵۰ میلیون دلار از ۹۴ سرمایه گذار جذب کند. این در حالی است که این شرکت در ماه فوریه نیز ۸۵۰ میلیون دلار سرمایه نیز جمع آوری کرده بود. قرار است تلگرام در یک یا دو مرحله دیگر نیز سرمایه جذب کند.
جنادی ژیلایف یکی از مدیران ارشد سابق شرکت Templeton Emerging Markets Group در روسیه می گوید: با توجه به آنکه در هفته های اخیر ارزش بیت کوین کاهش یافته و سرمایه گذاران با احتیاط بیشتری دارایی مجازی می خرند، جذب سرمایه مورد نظر موفقیتی برای تلگرام به شمار می رود.
پاول دوروف تلگرام را تاسیس کرده و تصمیم دارد بااین سرمایه شبکه بلاک چین این پیام رسان را توسعه دهد که شامل ارز مجازی «گرام» نیز می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com