0  |  1

کار آفرینی با تولید تابلو فرش

کار آفرینی با تولید تابلو فرش

جلیل پاشایی تجربه 15 ساله اش را به کار گرفته و برای خیلی ها آن هم در خانه و در پای دار قالی شغل ایجاد کرده است.
این کار آفرین گفت : بیشتر کسانی که در این شغل فعالیت می کنند زن هستند و تابلو فرش ها را درخانه هایشان می بافند .
وی افزود: بافندگان نزدیک به 500 تخته تابلو فرش و 50 متر فرش ابریشم را در اندازه ها ، طرح و رنگ های متنوع و مختلف تولید می کنند .
این کارآفرین مراغه ای خاطرنشان کرد:علاوه بر کار آفرینی با 150 نفر در رمینه تولید تابلو فرش در قالب تامین مصالح ، پرداخت و قاب گیری تابلو فرش همکاری دارد .
پاشایی، نبود صادرات را از مشکلات این هنر صنعت بیان کرد و افزود : با وجود بازار کم رونق فرش همچنان به فکر رونق کار تولید هستم.
وی افزود: سال گذشته در حوزه کسب و کارهای خرد و کوچک به عنوان کارآفرین برتر استانی معرفی شده است .
مراغه دومین قطب تولید فرش ابریشم کشور پس از قم است و تولید سالانه 54 هزار متر مربع فرش و تابلو فرش دراین شهرستان برای 14 هزار نفر شغل ایجاد کرده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com