0  |  0

۷ کارگاه آموزشی بورس کالا در فاینکس ۲۰۱۸ برگزار می‌شود

۷ کارگاه آموزشی بورس کالا در فاینکس ۲۰۱۸ برگزار می‌شود

بورس کالای ایران در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس۲۰۱۸) با برگزاری ۷ کارگاه آموزشی و ارائه ۴ مقاله حضور پررنگی خواهد داشت.
بورس کالا امسال همانند سال های گذشته برنامه های گسترده ای را برای حضور موثرتر در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در نظر گرفته است. به این ترتیب بورس کالا ۷ کارگاه آموزشی را برای علاقمندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه برگزار خواهد کرد. آشنایی با «بورس کالای ایران، کارکردهای آن و نحوه انجام معاملات»، «معاملات طلا و سکه با استفاده از ابزارهای نوین معاملاتی همچون قرارداد آتی، قرارداد اختیار معامله، معاملات گواهی سپرده کالایی و صندوق های کالایی» در سه نوبت و «روش های جدید معاملات در بورس کالای ایران همچون مناقصه، فوروارد، کشف پریمیوم و تامین مالی» از جمله موضوعات کارگاه های آموزشی بورس کالا است. از دیگر موضوعات این کارگاه ها نیز می توان به آشنایی با «ابزارهای اجرای سیاست های حمایتی دولت در بخش کشاورزی در بورس کالای ایران» و «انواع معامله در بورس کالا و بهره مندی از معافیت مالیاتی و معافیت از تشریفات مزایده و مناقصه" اشاره کرد.
از سوی دیگر در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مقالاتی با عنوان امکان سنجی استفاده از اوراق سلف در تامین مالی مسکن، «لزوم استفاده از روش های نوین در زنجیره تامین غلات (نهاده های دام و طیور)کشور با تکیه بر ظرفیت های بورس کالا»، «طراحی سیستم هوشمند معاملات الگوریتمی برای قرارداد آتی سکه طلا مبتنی بر داده های درون روزی» و «همچنین اختیار معامله دامنکی به عنوان یک ابزار مالی توانمند در پوشش ریسک بازارهای کالایی» ارائه می شود.
علاوه بر حضور مدیرعامل بورس کالای ایران در این نمایشگاه، مدیران بورس کالا در حوزه های مختلف نیز در ایام برگزاری نمایشگاه به تناوب در غرفه این بورس حضور خواهند داشت. علاوه بر این کارشناسان بخش های مختلف بورس کالای ایران نیز به صورت تمام وقت در غرفه این شرکت پاسخگوی مراجعین و علاقمندان خواهند بود.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه ( فاینکس 2018) از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و شرکت های علاقه مند به مشارکت در این رویداد برای اطلاع از جزئیات می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی www.iranfinex.ir مراجعه یا با شماره تلفن ۴۲۹۱۷۰۰۰ داخلی ۱۳۳ و ۱۱۶ تماس بگیرند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com