0  |  0

راه‌اندازی پارک فناوری سلامت در اصفهان

راه‌اندازی پارک فناوری سلامت در اصفهان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از دریافت مجوز راه اندازی پارک فناوری سلامت خبر داد و گفت: این مجموعه بستری برای حضور نخبگان در رشته های سلامت و شتاب دهنده ها است.
دکتر طاهره چنگیز با اعلام این خبر افزود: با دریافت مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پارک فناوری سلامت را در اصفهان راه اندازی می کنیم که این مجموعه می تواند بستری برای حضور نخبگان جوان در رشته های مختلف حوزه سلامت و در قالب مؤسسه های شتاب دهنده و مراکز رشد باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با پوشش ۵۰ درصدی مراجعه کنندگان برای دریافت خدمات اولیه به نظام سلامت روبرو هستیم که بر اساس چشم انداز ترسیم شده، در سال جاری این رقم ۲۰ درصد افزایش می یابد.
وی توسعه آموزش در حوزه بین الملل و جذب دانشجویان غیرایرانی را یکی از برنامه های امسال دانشگاه علوم پزشکی اصفهان عنوان کرد و افزود: شمار دانشجویان خارجی در دانشگاه به تعداد انگشتان یک دست است اما امسال در ورودی اول این رقم را به بیش از ۱۰۰ دانشجو می رسانیم.
چنگیز ادامه داد: نقشه درمان استان اصفهان در دست تدوین است و امسال تکمیل خواهد شد تا بر اساس آن توزیع منطقی امکانات، تجهیزات و متخصص انجام شود و از این طریق شاهد اثربخشی بیشتر نظام سلامت برای مردم باشیم.
وی با تاکید بر اینکه تاکنون ظرفیت خاصی در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حوزه گردشگری درمان ایجاد نکرده ایم، تاکید کرد: بسیاری از افراد غیر ایرانی در مراکز زیر مجموعه دانشگاه خدمات دریافت می کنند که باید این روند ساماندهی شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تاکید ما در این موضوع واگذاری مسئولیت به بخش خصوصی است و باید فضا و شرایط را مهیا کنیم تا بخش خصوصی و مراکز درمانی خیریه بتوانند از بازار گردشگری درمان استفاده کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com