0  |  0

ایده‌پردازی برای نمایشگاه اینوتکس 2018 در رویداد «نوآوریِ نوآورانه»

ایده‌پردازی برای نمایشگاه اینوتکس 2018 در رویداد «نوآوریِ نوآورانه»

رویداد «نوآوریِ نوآورانه» به منظور ایده پردازی برای نمایشگاه اینوتکس 2018 به همراه دوره‌های آموزشی و گواهینامه پایان دوره برگزار می‌شود. ورکشاپ های تعاملی گیمیفیکشن، تعاملی ایده کاوی و تعاملی ارائه سریع و مؤثر همراه خواهد بود.
این رویداد به همراه شرکت‌کنندگان چه به صورت تیمی و چه به صورت فردی، در کنار آموزش‌های هدفمند به ایده پردازی برای یک نمایشگاه خلاقانه می‌پردازد. در نظر دارد مرزهای همیشگی نمایشگاه‌ها را کمی جا به جا کند.
این رقابت در دو محور اصلی هدایت می‌شود. طراحی خدمات و طراحی محصول محور. شرکت‌کنندگان می‌توانند ایده‌هایی در زمینه تبلیغات خلاقانه، سرویس و خدمات، طراحی محیطی نمایشگاه و غیره به دست آورند. ثبت‌نام رویداد «نوآوریِ نوآورانه» عملاً رایگان است. چراکه هزینه دریافتی پس از شرکت در تمام رویداد به شرکت‌کنندگان باز گردانده خواهد شد.
این رویداد شامل 5 روز است. روز اول، سوم، چهارم و پنجم رویداد در پارک فناوری پردیس معاونت علمی که به بهشت فناوری منطقه مشهور است برگزار خواهد شد. روز دوم نیز که نوعی بازدید گروهی است، در تهران برگزار می‌شود. پس از ارائه ایده‌ها، به 3 ایده برتر (تیمی یا فردی) جوایز نقدی و غیر نقدی اهدا می‌شود.
رویداد «نوآوریِ نوآورانه» تنها یک مسابقه نیست. این رویداد در کنار رقابتی دوستانه، مهارت‌های زیادی را نیز به شرکت‌کنندگان آموزش می‌دهد. با توجه به دوره‌های آموزشی حین رویداد و همچنین برنامه و امکانات در نظر گرفته شده، تلاش شده است تا این رقابت با تعداد قابل‌قبول و درعین‌حال حفظ کیفیت برگزار شود.
علاقه‌مندان تا 4 اردیبهشت 97 برای ثبت‌نام در رویداد «نوآوریِ نوآورانه» به‌منظور ایده پردازی برای نمایشگاه اینوتکس 2018 فرصت دارد. این رویداد 6،7،12،13 و 14 اردیبهشت‌ماه سال جاری در پارک فناوری پردیس معاونت علمی برگزار خواهد شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com