0  |  0

ارائه خدمات پارک فناوری پردیس معاونت علمی متناسب با نیاز شرکت‌های عضو

ارائه خدمات پارک فناوری پردیس معاونت علمی متناسب با نیاز شرکت‌های عضو

مهدی صفاری‌نیا رییس پارک فناوری پردیس معاونت علمی، مجموعه شرکت‌های حاضر در پارک را یک خانواده دانست و افزود: هدف از ایجاد پارک کمک به رشد و رسیدن به موفقیت هر چه بیشتر شرکت‌ها است، برای دستیابی به این مهم نخست باید نیاز شرکت‌ها به خوبی شناسایی و برآورده شود.
وی افزود: برای این منظور، خدماتی در بخش‌های مختلف بر اساس نیاز شرکت‌ها پیش‌بینی‌شده که نیاز است به صورت متمرکز تشریح گردد تا از نظرات و پیشنهاد‌های شرکت‌ها بهره‌مند شویم.
رییس پارک فناوری پردیس معاونت علمی، گفت: برخی از شرکت‌ها از خدمات پارک اطلاع کافی ندارد. مهم‌ترین هدف تشکیل این نشست معرفی خدمات بخش‌های گوناگون ازجمله پشتیبانی، تاسیسات، زیربنایی و غیره به صورت مجزا و رفع ابهامات شرکت‌ها بود تا بتوان خدمات را بهینه و متناسب با نیازها پیش برد.
وی، خاطرنشان کرد: البته معرفی این خدمات در اجلاس سالیانه نیز در نظر گرفته شده است اما از آنجایی که این نشست سالیانه است امکان تعامل با کلیه شرکت‌ها و تشریح کلیه خدمات و برنامه‌ها امکان پذیر نبود. بر اساس بازخوردی که از شرکت‌ها می‌گیریم می‌توانیم خدمات را برنامه ریزی و اجرا نماییم.
صفاری‌نیا، ادامه داد: علاوه بر این، هر سه ماه یک بار نیز برنامه ضیافت چای برای تمامی افراد حاضر در پارک فناوری پردیس معاونت علمی، تدارک دیده می‌شود. اما از آنجایی که این برنامه به صورت غیررسمی است، فرصت تبیین مسائل آن‌گونه که باید فراهم نمی‌شود.
وی این جلسه را نخستین جلسه معرفی خدمات پارک دانست و ادامه داد: به دلیل تعداد بالای شرکت‌های مستقر در پارک، در مرحله نخست شرکت‌های استیجاری و مراکز رشد انتخاب شدند و برای جلسه آتی از شرکت‌های مستقر در بخش اراضی دعوت خواهیم کرد. از طرفی از آنجایی که نوع نیاز شرکت‌ها متفاوت است در جلسه آتی نوع بسته‌های قابل ارائه به این شرکت‌ها نیز متفاوت خواهد بود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com