0  |  0

اولین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران جابکس برگزار می‌شود

اولین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران جابکس برگزار می‌شود

اولین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران جابکس، از روز چهار‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ تا روز شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ در تهران برگزار می‌شود.

درباره رویداد:

نمایشگاه بین‌المللی کار ایران (ایران جابکس) اولین و معتبرترین رویداد تخصصی در حوزه اشتغال، کاریابی، مدیریت منابع انسانی و ارتقا برند کارفرمایی در کشور است.
این نمایشگاه با محور قرار دادن اشتغال، کاریابی داخلی و بین‌المللی و حمایت از مشاغل داخلی می‌کوشد کارجویان و کارفرمایان ایرانی را در یک فضای مناسب به هم نزدیک کند. اولین نتیجه قابل پیش‌بینی این نزدیکی به‌کارگماری افراد مختلف در شرکت‌های ایرانی است که در سالی که مزین به حمایت از تولید داخلی و ملی شده است نقطه شروع مهمی قلمداد خواهد شد.
شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی داخلی، استارت‌آپ‌ها، رسانه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های معتبر خارجی و همه کسب‌وکارهایی که به نحوی با نیروی کار در ارتباط هستند اضلاع حاضر در این نمایشگاه هستند.
مزایای کارفرما:
ارتقا برند کارفرمایی
مصاحبه‌های رودررو
جذب نیروهای متخصص و نخبه
تیم‌سازی برای استارت‌آپ‌ها
مزایای کارجویان:
ارزیابی فرصت‌های شغلی داخلی
آشنایی با محیط‌های کاری شرکت‌ها
آشنایی با فرصت‌های شغلی بین‌المللی
اطلاع از نیازهای بازار کار

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فاوا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com