0  |  0

با هدف ایجاد زیست‌بوم کارآفرینی منتشر می‌شود: فصلنامه «ایدوکا»

با هدف ایجاد زیست‌بوم کارآفرینی منتشر می‌شود: فصلنامه «ایدوکا»

با هدف سوق دادن گفتمان فکری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی خاصه اجتماع نخبگانی به حوزۀ کسب‌و‌کارهای نوپا و استارتاپ‌ها، نشریه «ایدوکا» به همت بنیاد نخبگان لرستان و همکاری دانشگاه لرستان فعالیت خود را آغاز کرد.
حمزه امیری؛ رئیس بنیاد نخبگان لرستان، ترویج و اشاعه فرهنگ کارآفرینی و رونق استارتاپ‌ها را از اهداف مهم این نشریه برشمرد و گفت: فصلنامه «ایدوکا» مجله‌ای با رویکرد علمی– فرهنگی- خبری و تحلیلی است که بهمنظور ارتقای سطح دانش علمی و فنی مستعدان برتر، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی, سهولت مبادله علمی بین آنان, معرفی پیشرفت‌های عمده در زمینه‌های مختلف کارآفرینی و ایجاد ارتباط میان دانشجویان و کارشناسان منتشر می‌شود.
وی افزود: ارائه مدل بومی کاربردی برای توسعۀ کارآفرینی در لرستان، محیط کنونی کسب‌و‌کار، بین‌المللی شدن کسب‌و‌کارها و مهارت‌های کسب‌و‌کار مهمترین محور این فصلنامه است
امیری ادامه داد: آسیب‌شناسی مراحل تأسیس و رشد شرکت‌های نوپا و زودبازده در لرستان، ارائه راهکارها به منظور تدوین برنامه‌های اثربخش کسب‌وکار (BP) و ایجاد کسب‌و‌کارهای کارآفرینانه در لرستان و همچنین بررسی ارتباط فرهنگ و نظام ارزشی جامعه با کسب‌و‌کارهای کارآفرینانه از دیگر محورهای مهم فصلنامه ایدوکا است.
رئیس بنیاد نخبگان لرستان یادآور شد: پرداختن به حوزه‌های مختلف کارآفرینی مانند کارآفرینی اجتماعی، مدنی، سازمانی و شرکتی، محیطی، سیاسی، روستایی، اقلیت‌ها و زنان در دستورکار این مجله قرار دارد.
امیری در پایان خاطرنشان کرد: نیازسنجی آموزش کارآفرینی در رشته‌های مختلف صنعتی، خدماتی و کشاورزی نیز یکی از اولویت‌هایی است که در فصلنامه ایدوکا به آن پرداخته می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com