0  |  0

مسابقه ملی ایده‌پردازی تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی مغز برگزار می‎شود

مسابقه ملی ایده‌پردازی تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی مغز برگزار می‎شود

هدف از برگزاری این مسابقه جذب ایده‌های کاربردی محققان و پژوهشگران جهت رفع مشکلات رایج در کشور در زمینه پزشکی به‌خصوص در مطالعات خواب و اختلالات عصبی رایج از قبیل دمانس و بیماری‌های عصب تحولی و همچنین کاربردهای حوزه علوم انسانی از قبیل حوزه اقتصاد و رفتاری مانند نورومارکتینگ، آموزش و پرورش شناختی است.
این مسابقه در دو مرحله غیرحضوری و حضوری برگزار خواهد شد، در مرحله غیرحضوری چکیده ی ایده های ارسال شده شرکت کنندگان توسط هیئت داورانی متشکل از اساتید دانشگاه های برتر سطح کشور مورد ارزیابی قرار گرفته و ایده های برگزیده جهت ارائه و دفاع از طرح خود به مرحله نهایی دعوت خواهند شد. همچنین مهلت ثبت نام و ارسال چکیده طرح اولیه تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری است و مرحله نهایی در تیرماه برگزار می شود.
تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی مغز (fMRI) روشی است که پا را از مطالعات ساختاری مغز فراتر گذاشته و به بررسی کارکرد مغز با استفاده از اندازه گیری تغییر سطح اکسیژن و جریان خونی که در پاسخ به فعالیت نورونی ایجاد می شود، می پردازد و نواحی مغزی فعال در هنگام فعالیتهای مختلف را مشخص می کند.
این مسابقه در دو مرحله غیرحضوری و حضوری برگزار خواهد شد، در مرحله غیرحضوری چکیده ی ایده های ارسال شده شرکت کنندگان توسط هیئت داورانی متشکل از اساتید دانشگاه های برتر سطح کشور مورد ارزیابی قرار گرفته و ایده های برگزیده جهت ارائه و دفاع از طرح خود به مرحله نهایی دعوت خواهند شد.
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز مراجعه کنند.
آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز مرکزی است که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به مجهزترین دستگاه‌های این حوزه مجهز شد تا شاهد ارائه خدمات به روز به محققان کشور باشیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com