0  |  0

دومین رویداد« لنداستارز» برگزار می‌شود

دومین رویداد« لنداستارز» برگزار می‌شود

لنداستارز رویدادی 3 ساعته است که در آن کارآفرینان برتر به همراه کارشناس مجری پنل گفت و گویی در راستای تجارب خود خواهند داشت.
لنداستارز شامل سه بخش پذیرش و شبکه‌سازی شرکت‌کنندگان با یکدیگر و با مهمان، پنل گفت و گوی کارشناس مجری و مهمان و پرسش و پاسخ است. در نهایت رویداد با پذیرایی و صحبت‌های صمیمانه شرکت‌کنندگان با مهمانان و عکس یادگاری پایان می‌پذیرد.
لنداستارز، رویدادی است که پس از گذشت پنج سال از آغاز، اکنون در اغلب شهرهای معتبر دنیا توسط نمایندگان منطقه‌ای برگزار شده و بیش از ۷۵۰۰۰ نفر عضو از کشورهای مختلف دارد و اعتبار جهانی آن به حدی رسیده که شرکت گوگل با حمایت‌های خود به همکاری با آن پرداخته است.
این برنامه با برگزاری رویدادهای ماهانه در بیش از هشتاد شهر دنیا از مؤسسین موفق استارتاپ‌ها و کسب و کارهای مبتنی بر وب و فناوری دعوت می‌کند تا طی یک مصاحبه یک ساعته در فضایی کاملاً دوستانه، داستان کسب و کار و زندگی حرفه‌ای خود را با حاضرین سهیم شده و از چالش‌ها و موفقیت‌های خود سخن بگویند.
پس از هر مصاحبه بستری فراهم است که مهمانان ضمن گفتگوی آزاد انفرادی با یکدیگر آشنا شده و از کارها و پروژه‌های خود جویا شوند و شبکه ایجاد کنند. این رویداد در شهرهای ایران با اسامی مختلفی برگزار می‌شود. لنداستارز برای دومین در کرمان برگزار می شود.
همه افرادی که ایده ای برای راه اندازی کسب و کار دارند، یا کسب و کار خود را شروع کرده اند و در هر مرحله ای از آن هستند، برنامه نویسان، متخصصان تولید محتوا، سرمایه گذاران و همه افراد این حوزه و حتی دانشجویان در هر سطحی که باشند می توانند در این رویداد 3 ساعته شرکت کنند و علاوه بر شبکه سازی از آن در جهت بهبود روند کار خود استفاده کنند.
۱۹ اردیبهشت ماه ۹۷ نیز فضای کار اشتراکی لندیما با حمایت شرکت فناوری پدیدار، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و با تأییدیه مرکز شتابدهی نوآوریپارک فناوری پردیس معاونت علمی، دومین لنداستارز را در محل اتاق بازرگانی برگزار خواهد کرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com