0  |  0

رویداد کارآفرینان ایرانی؛ بیست و سومین رویداد بانی تهران برگزار می‌شود

رویداد کارآفرینان ایرانی؛ بیست و سومین رویداد بانی تهران برگزار می‌شود

بیست و سومین رویداد بانی تهران، روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۷: ۳۰ تا ۲۰: ۳۰ در مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود. مهمان این دوره رضا اربابیان، مؤسس استارتاپ شیپورخواهد بود. بانی تلاشی است برای مشاهده سبک زندگی و طرز فکر بانیان کشور و ترویج روحیه کارآفرینی. رویداد بانی با تولید محتوای ناب آموزشی و فضای شبکه‌سازی به راه‌اندازی کسب‌وکارها و استارتاپ ها کمک می‌کند.
استارتاپ گرایند تهران یک رویداد گروهی بود که با همراهی تمام اعضای تیم و مخاطبانش، توانست ۱۶ برنامه را برگزار کند. در این رویدادها افرادی که درواقع بانی ایجاد یک کسب‌وکار و ارزش‌آفرین محسوب می‌شدند، از فرازوفرودهای راه گفتند و تجربه خود را با دیگران شریک شدند.
این کار مانند هر تجربه کاری دیگری سختی‌هایی را با خود به همراه داشت که درنهایت اعضای تیم را بر آن داشت تا با تغییر نام و قالب این برنامه‌ها بر این مشکلات چیره شوند و راه خود را ادامه دهند. «بانی» نام جدیدی است که برای ادامه این راه انتخاب‌شده است. «بانی» می‌خواهد فرصتی برای مشارکت در ایده‌های جدید باشد.
بیست و سومین رویداد بانی تهران با حمایت مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس معاونت علمی، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ در مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com