0  |  0

سازمان فضایی ایران برگزار می‌کند: مسابقه «ایده‌پردازی اپلیکیشن نجومی سها»

سازمان فضایی ایران برگزار می‌کند: مسابقه «ایده‌پردازی اپلیکیشن نجومی سها»

مسابقه «ایده پردازی اپلیکیشن نجومی سها» به مناسبت هفته جهانی نجوم و با هدف ایجاد بستر رقابتی میان جوانان خلاق و نوآوران، پرورش ایده‌های خلاقانه در حوزه برنامه‌نویسی موبایل و شناسایی توانمندی‌ها و هدایت استعدادها در حوزه برنامه‌نویسی برای تحقق بخشی از نیازهای کاربردی جامعه و همچنین ترویج دانش نجوم اجرا می‌شود.
پذیرش آثار به این مسابقه از اول خردادماه جاری آغاز می شود و تا ۳۱ شهریورماه علاقه مندان می توانند آثار خود را به این دوره از مسابقات ارسال کنند. داوری آثار از اول تا ۱۲ مهرماه انجام می شود و همزمان با هفته جهانی فضا در ۱۸ مهرماه امسال، برگزیدگان نهایی اعلام شده و مورد تقدیر قرار می گیرند.
اپلیکیشن نویسان باید نسبت به ارسال ایده‌های خود در محورهای آموزشی و پژوهشی، سرگرمی و بازی و کاربردی در حوزه نجوم و اکتشافات فضایی اقدام کنند.
آثار ارسالی توسط متخصصان مورد داوری قرار گرفته و براساس پارامترهایی از جمله میزان نوآوری، میزان برآورده کردن نیازهای جامعه و میزان علمی و اصولی بودن ایده و کارآیی آن ارزیابی می شوند. در نهایت نیز به ۳ ایده برگزیده به ترتیب جوایز ۵ میلیون، ۴ میلیون و ۳ میلیون تومانی از سوی سازمان فضایی ایران تعلق می گیرد.
شرایط پذیرش آثار ارسالی به مسابقه ایده پردازی اپلیکیشن های نجومی به شرح زیر است:
۱-ایده، قابلیت پیاده سازی در دستگاه های همراه را داشته باشد.
۲- ایده‌ها به همراه طراحی اولیه (Proto type) ارسال شوند. (طراحی اولیه عبارتست از طراحی گرافیکی از جزئیات اپلیکیشن از جمله معرفی منوها، فیلدها و نحوه جانمایی آن ها در اپلیکیشن و نحوه عملکرد اپلیکیشن)
۳- ارائه جزئیات کامل ایده (فازبندی و زمانبندی) با هدف پیاده‌سازی عملی
۴- تناسب ایده با محورهای اعلام شده در مسابقه

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com